Opis szkolenia
Ocena już z samego założenia bywa stresująca. Nauczeni jesteśmy od czasów szkolnych, że raczej polega ona na wytykaniu błędów a rzadziej na pokazywaniu w czym naprawdę jesteśmy dobrzy. Umiejętne przeprowadzenie rozmowy z pracownikiem o jego ocenie pozwala na uniknięcie nieporozumień, potrafi zmotywować do działania, a przede wszystkim pozwala rozwinąć skrzydła pracownikowi. Jak to robić aby rozmowa z pracownikiem była użyteczna
i wzrostowa dla obu stron? Tego właśnie dowiesz się na szkoleniu ROZMOWY OKRESOWE Z PRACOWNIKAMI
Dlaczego warto?
● Otrzymasz schematy, które pozwolą Ci prawidłowo przeprowadzić rozmowę z pracownikiem.
● Przećwiczysz rozmowę zarówno jako pracownik jak i osoba zarządzająca.
● Dowiesz się co pozwoli Ci zobiektywizować ocenę pracownika.
● Wspólnie w grupie będziesz miał okazję znaleźć sposób na przeprowadzenie trudnej rozmowy.
Dla kogo?
● Dyrektorzy i Managerowie.
● Specjaliści HR wspierający zarządzanie ludźmi w organizacji, HRBP.
● Dla każdego kto zarządza ludźmi i chce zadbać o ich wzrost.
Jak szkolimy?
- 8 h dydaktycznych szkolenia prowadzonego przez wykwalifikowanych praktyków.
- Na koniec kursu otrzymasz certyfikat.