Miło nam poinformować, że od 1 września działa Biuro Obsługi Studenta (BOS), które łączy dotychczasowe funkcje dziekanatu, działu obsługi finansowej oraz obsługę praktyk i stypendiów.
Dlaczego wprowadzamy zmiany?
Wiemy, jak ważna jest komunikacja z Wami. Chcemy ją usprawnić i skrócić czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Przy wciąż rosnącej liczbie studentów dotychczasowa formuła dziekanatu, działu obsługi finansowej oraz praktyk i stypendiów wymagała udoskonalenia. Dlatego w miejsce tych działów powstaje BOS – Biuro Obsługi Studenta, gdzie w jednym miejscu, online, telefonicznie lub stacjonarnie, załatwisz wszystkie kwestie związane z tokiem studiów.
Lokalizacja
BOS znajduje się w tej samej lokalizacji co dotychczasowy dziekanat (parter naprzeciwko wejścia do budynku).
Co zyskujesz?
Biuro Obsługi Studenta jest czynne przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 9:00 do 17:00. To oznacza większą dostępność i skrócenie czasu oczekiwania – szczególnie kiedy zwrócisz się ze swoją sprawą w formie mailowej. Przez 7 dni w tygodniu możesz uzyskać informacje, na jakim etapie jest Twoja sprawa i wyjaśnić kwestie związane ze studiowaniem.
BOS – bez kolejek
Biuro Obsługi Studenta to również usprawnienie kontaktu mailowego i telefonicznego. Niezbędne dokumenty możesz przesyłać pocztą, kurierem, mailem lub umieścić we wrzutni, która znajduje się przy wejściu do BOS.
Sprawdź listę spraw, które już dziś możesz załatwić online i bez kolejki.
Zachęcamy do kontaktu:
E-mail: bos@wsb.gdynia.pl
Telefon: 58 350 20 72