Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Nauczysz się projektować kampanie reklamowe i wdrażać strategie marketingowe oraz opanujesz zasady zarządzania projektami marketingowymi oraz komunikacji w mediach społecznościowych. Dowiesz się jakie są zasady budowania i utrzymywania poprawnych relacji z z klientami i projektami w marketingu internetowym i mobilnym. Poznasz podstaw prawa prasowego i zasady analizy konkurencji i badań marketingowych.
Zajęcia na Uniwersytecie WSB Merito prowadzone są w nowoczesny sposób z wykorzystaniem najnowszej wiedzy. Studenci cenią sobie interaktywną formę warsztatów i gier strategicznych, ponieważ sprzyjają one lepszemu przyswajaniu wiedzy. Dodatkowo wykładowcy praktycy opierają swoje zajęcia na rzeczywistych przypadkach z rynku.
Specjalność dostępna również w formule hybrydowej!
Studia hybrydowe na tej specjalności możesz realizować w formie stacjonarnej i niestacjonarnej. Jeśli zdecydujesz się na formułę stacjonarną hybrydową, to około 62% zajęć będziesz realizować online (w całym toku studiów). Pozostała część to zajęcia na terenie uczelni. Zarówno zajęcia online jak i w siedzibie uczelni będą realizowane zawsze w te same, z góry ustalone dni w tygodniu w danym semestrze.
Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to około 61% zajęć będziesz realizować online (w całym toku studiów) . W semestrze będziesz mieć nie więcej niż 10 zjazdów, z czego 5 z nich na terenie uczelni. Zjazdy online będą organizowane w piątki (od 16.30), w soboty i niedziele, a zjazdy organizowane na terenie uczelni w soboty i niedziele. Wyjątkiem od reguły będzie pierwszy zjazd, który odbędzie się w całości na terenie uczelni oraz spotkanie z promotorem w ramach seminarium, które odbędzie się w piątek.
O szczegółach harmonogramu zajęć będziesz informowany przez Biuro Rekrutacji.
Praca dla Ciebie:
Po ukończeniu studiów, możesz pracować jako:
- specjalista ds. marketingu,
- specjalista ds. PR,
- copywriter,
- rzecznik prasowy,
- specjalista ds. marketingu internetowego,
- specjalista social media,
- menedżer marketingu
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Kierunek ten objęty jest międzynarodową akredytacją IACBE.
Program studiów
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Kształtowanie instrumentów marketingu,
- Kreatywność w reklamie,
- Strategia budowania marki,
- Zachowania konsumenckie
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
Uwaga! Dnia 11.11 (poniedziałek) Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
Parter - pokój 1
ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia
- pn-śr: 09:00 - 16:00
- pt: 09:00 - 16:00