Alicja Dettlaff
Alicja Dettlaff

Menedżer kierunku zarządzanie

Konsultantka HR, certyfikowana facylitatorka, doradczyni zawodowa, trenerka, rekruterka, ekspertka medialna. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Ekonomii. Jej doświadczenie koncentruje się wokół aspektów rozwoju i zarządzania zasobami ludzkimi – swoją pasję do pracy z ludźmi i dla ludzi realizuje już od czasu studiów, kiedy to inicjowała działania HR na uczelniach w Poznaniu, a także współpracowała z wieloma firmami z branży. Pracując w takich firmach jak IKEA , Adecco, Incredible Innovation współtworzyła korporacyjne zasady zarządzania, a także zdobywała cenną wiedzę w zakresie optymalizacji procesów wewnętrznych HR. Od 15 lat związana z trójmiejskim rynkiem pracy, gdzie swoją praktyczną wiedzę przekazuje jako nauczyciel akademicki oraz partner biznesowy ds. HR dla firm. Prywatnie miłośniczka aktywnych form spędzania wolnego czasu- wyznająca zasadę „w zdrowym ciele zdrowy duch”!

 

Marek Szymański
dr Marek Szymański

Doktor nauk ekonomicznych, wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku. Współautor książki „Obrona przed wrogim przejęciem. Jak ochronić swój biznes” i licznych artykułów tematycznie związanych z wrogimi przejęciami. Autor programów szkoleniowych, analiz i opracowań doradczych.

prof. Monika Kreft
Dr hab. prof. nadzw. Monika Boguszewicz-Kreft

Jest doświadczonym wykładowcą akademickim. Przez wiele lat pracowała na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie uzyskała stopnień naukowy doktora habilitowanego i zajmowała stanowisko profesora nadzwyczajnego. Na Uniwersytecie WSB Merito pracuje od roku 2011 pełniąc funkcje Pełnomocnika Rektora do sp. Badań naukowych oraz  Kierownika Katedry Marketingu. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów naukowych. Swoje kompetencje zdobywała w trakcie uczestnictwa w wielu seminariach i warsztatach organizowanych zarówno w ramach przedsięwzięć krajowych, jak i zagranicznych (we współpracy z instytucjami naukowymi z Niemiec, USA i Wielkiej Brytanii). Jej doświadczenia wzbogaciły również wyjazdy studyjne i dydaktyczne na uczelnie w Dubaju, Grecji i Portugalii. W obszarze jej zainteresowań badawczych leżą: marketing doświadczeń, marketing usług, komunikacja marketingowa i psychologia w marketingu. Przeprowadziła również kilkadziesiąt szkoleń marketingowych dla przedsiębiorstw z różnych branż.