Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

Rekrutacja na studia rozpoczynające się w październiku,
została zakończona.
Zapraszamy na rekrutację zimową, która rozpocznie się już
1 grudnia 2024r.!

 

Studentem studiów II stopnia Uniwersytetu WSB Merito może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji. 

sum

Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem Uniwersytetu WSB Merito.  

 

Co zyskujesz, zakładając konto: 

  • proces rekrutacji przejdziesz online, 

  • dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz wymaganych płatności z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu, 

  • sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów, 

  • w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.  

 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście dyplom ukończenia studiów.

Rekrutacja z Kontem Kandydata

KROK 1

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu. 

KROK 2

Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito. 

 

Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi. 

KROK 3

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie! 

 

KROK 4

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!   

Krok 5

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!  

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu,

  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

Rekrutacja bez zakładania konta

Krok 1

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.  

Krok 2

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.  

Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy  o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić. 

Krok 3

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:  

  • przychodząc osobiście, 

  • korzystając z wrzutni na dokumenty, 

  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem,

  • korzystając z darmowej usługi InPostu.

Krok 4

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym! 

Krok 5

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!  

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu 

  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

Projekt
WAŻNE INFORMACJE
Projekt
WAŻNE INFORMACJE
  • Rekrutacja na studia trwa od 27 marca do 16 października 2024 roku do wyczerpania limitu miejsc.
  • W przypadku niskiego naboru na wybrany przez kandydata kierunek, rodzaj lub formę studiów Uczelnia może podjąć decyzję o jego nieuruchomieniu, nie później niż na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć dla naboru letniego i 7 dni dla naboru zimowego. Szczegółowe zasady precyzuje regulamin studiów.
  • W przypadku nieuruchomienia kierunku, rodzaju lub formy studiów Student ma prawo podjąć kształcenie na innym kierunku, rodzaju lub formie studiów, na który nabór nie został zamknięty do chwili złożenia przez Studenta deklaracji o jego wyborze oraz dla którego Student spełnia warunki rekrutacyjne. 
  • Uruchomienie przez Uczelnię specjalności na danym kierunku studiów jest uzależnione od zgłoszenia się odpowiedniej liczby studentów i podjęcia przez nich nauki na danej specjalności. Szczegółowe zasady precyzuje Regulamin studiów.

Kontakt

Biuro Rekrutacji

ul. Śląska 35/37

81-310 Gdynia

Parter - pokój 1

Telefon: 58 350 20 74

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00 - 16:00
wtorek: 09:00 - 16:00
środa: 09:00 - 16:00
czwartek: 09:00 - 16:00
piątek: 09:00 - 16:00

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 2 stycznia
czesne już od
760 zł
715 zł
miesięcznie!

Zapisując się do 2 stycznia zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

Czesne już od 715 zł 760 zł miesięcznie! 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 760 zł/mies.

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.