Joanna Wrycza-Bekier
dr Joanna Wrycza - Bekier

wykładowca | opiekun merytoryczny kierunku "Copywriting"

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe, literackie i reklamowe. Książki te zdobyły status bestsellerów i doczekały się kilku wydań.

Pod pseudonimem Emilia Becker publikuje mądre książki dla dzieci i młodzieży, doceniane przez nauczycieli i rodziców (np. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień).

Pisze artykuły do czasopism naukowych i branżowych (np. „Marketing w Praktyce”, „Firmer” i „Marketer Plus). Jest autorką ok. 100 tekstów eksperckich na swoim blogu Poradnik Pisania, który prowadzi od 2011 roku. Wykłada na biznesowych studiach podyplomowych i wypowiada się jako ekspert na portalach (np. Pracuj.pl, PRoto, Puls Biznesu). Występuje na konferencjach branżowych, np. Online Marketing Day. Jako trenerka biznesu lub prelegentka współpracowała z takimi organizacjami jak: L’Oréal, Viessmann, Nordea, Canal Plus, Muzeum Narodowe. Uważa, że każdy, kto chce pracować nad warsztatem, może nauczyć się pisać.

michał lewandowski
Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie dostępne narzędzia, techniki i metody, by skutecznie zareklamować, sprzedać lub komunikować w imieniu swoich klientów. Celem i misją jego działalności jest sprawienie, by „mali gracze” mogli konkurować z korporacyjnymi gigantami.
Przez lata związany z branżą artystyczną, wyrobił w sobie unikalne poczucie estetyki i odkrył, jak skutecznie docierać do ludzi. Wielokrotnie dzielił się swoją wiedzą (m.in. za pomocą: wykładów, poradników, konsultacji, kursów) i wie, na czym polega różnica między przedstawieniem wiedzy a przekazaniem jej.

Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył agencję TXT4SEO, która miesięcznie dostarcza kilkaset artykułów dla przeróżnych branż. 
Oprócz tego konsultuje, szkoli i uczy młodych copywriterów, jak powinno się pisać. Czy to za pośrednictwem jego kanału na YouTube, czy to dzięki ebookom, czy w trakcie kursu – Kuba po prostu uwielbia dzielić się wiedzą z zakresu copywritingu! 

Damian Krażewski
Damian Krażewski

Człowiek, który jest żywym dowodem na słuszność powiedzenia „wiedza otwiera wiele drzwi”. W przypadku Damiana specjalizacja z zakresu marketingu i płatnych kampanii otworzyła mu drzwi, aż do 11 różnych firm. W każdej z nich odpowiada za działania reklamowe, kreatywny marketing lub obejmuje stanowisko CMO (Chief Marketing Officer). 
Swoją wiedzą wielokrotnie dzielił się z pracownikami podczas wewnętrznych szkoleń i konferencji. Ponadto wyszkolił już dziesiątki młodych marketingowców w ramach odrębnych warsztatów skupiających się na skutecznej reklamie.

pawel lewandowski
Paweł Lewandowski

Administrator systemów Linux opartych o dystrybucje CentOS oraz Ubuntu. Posiada również certyfikacje WHM/cPanel. Odpowiedzialny za projektowanie systemu monitoringu, provisioning serwerów oraz automatyzację. Wdraża nowe osoby do projektu, wspiera dział pomocy technicznej budową narzędzi, które ułatwiają debugowanie problemów po stronie serwerów.

Jakub Kłos
Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w infoShare Academy, gdzie odpowiadał za rozwój platformy szkoleniowej z kursami online dla branży IT. Założyciel marek GIT Wakacje i Jestem GIT działających w branży turystycznej.

Koordynator merytoryczny i wykładowca na kierunkach Social Media Manager oraz Digital Marketing.  Absolwent marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

 

Mateusz Zych
Mateusz Zych

Od ponad 5 lat związany z reklamą płatną w takich kanałach jak: Google, Facebook, LinkedIn. W swojej codziennej pracy oprócz paneli reklamowych wykorzystuje Google Analytics oraz inne narzędzia, przydatne do prawidłowej optymalizacji kampanii. Gdy nie tworzy kolejnej reklamy, koduje nowy landing pod reklamę.  Związany z wieloma branżami. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych.