Uniwersytet WSB Merito Łódź

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź

NIP: 956-19-37-370

Aby wyświetlić mapę wymagana jest obsługa JavaScript przez przeglądarkę.

Biuro Rekrutacji

W dniach od 21/12 do 06/01 włącznie, nieczynne. W dniach 02 i 03 stycznia 2025 pracujemy zdalnie.

zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź


pn-cz: 08:00 - 16:00
pt: 08:00 - 15:00
Napisz wiadomość

Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe

W dniach od 21/12 do 06/01 włącznie, nieczynne. W dniach 02 i 03 stycznia 2025 pracujemy zdalnie.

zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź


pn-wt: 08:00 - 16:00
śr: 08:00 - 17:00
cz: 08:00 - 16:00
pt: 08:00 - 15:00
Napisz wiadomość

Rekrutacja - cudzoziemcy (foreigners)

From 12/21 to 01/06 inclusive, closed. On January 2nd and 3rd, 2025, we will be working remotely.

Telefon: .539544404
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź


pn-wt: 08:00 - 16:00
śr: 08:00 - 17:00
cz: 08:00 - 16:00
pt: 08:00 - 15:00
Napisz wiadomość

Dziekanat

Dyżur w weekend: sobota 21.12.24 godz. 9:00-14:00. Od 23.12.24 do 06.01.25 Dziekanat nieczynny.

Telefon: 42 208 25 75
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Budynek B, parter

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź


wt: 10:00 - 16:00
śr: 11:00 - 17:00
cz: 10:00 - 16:00
Napisz wiadomość

Biuro Dziekana

Dyżury online: środy godzina 15:00 - 17:00 MS Teams - Łódź, Kod zespołu: xng011o

Telefon: 42 208 25 75
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, (budynek B, pokój 102), 93-101, Łódź


Dyżur w kontakcie: po wcześniejszym umówieniu spotkania przez Dziekanat

śr: 15:00 - 17:00
Napisz wiadomość

Dział Obsługi Finansowej Studenta

Uprzejmie informujemy, że w dniach 22.12-06.01.2025 dział jest zamknięty.

Telefon: +42 208 25 82
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź


wt: 12:00 - 15:00
śr: 12:00 - 16:00
cz: 12:00 - 15:00
so: 09:00 - 14:00
Napisz wiadomość

Biblioteka

Biblioteka nieczynna od 21.12.24 do 02.01.25. Szczegółowy harmonogram pracy na stronie biblioteki.

Telefon: 42 214 44 78
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź


pn-nd: 09:00 - 16:00
Napisz wiadomość

Biuro Karier

Dyżur w weekend: sobota 21.12.24 godz. 09:00-14:00. Od 23.12.24 do 06.01.25 Biuro Karier nieczynne.

Telefon: 42 208 25 81
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź


wt: 10:00 - 16:00
śr: 11:00 - 17:00
cz: 10:00 - 16:00
Napisz wiadomość

Dział Studiów Podyplomowych

W dniach 21.12-1.01 oraz 4-12.01 dział jest nieczynny! W dniach 2-3.01 DSP pracuje w trybie zdalnym!

zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź


wtorek, czwartek - kontakt wyłącznie mailowy

pn: 08:00 - 16:00
śr: 08:00 - 16:00
pt: 08:00 - 16:00
Napisz wiadomość
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź

Zobacz na mapie


Napisz wiadomość
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź

Zobacz na mapie


Napisz wiadomość
zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź

Zobacz na mapie


Napisz wiadomość

Inspektor Ochrony Danych, Mateusz Potocki

zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź

Napisz wiadomość

Centrum Współpracy z Biznesem i Rozwoju Kariery - Bożena Ziemniewicz

zamknij

Adres i godziny otwarcia

Brzozowa 5/7, 93-101, Łódź

Napisz wiadomość

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Toruniu przy ul. Młodzieżowej 31a.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: iod@torun.merito.pl.

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 50 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z Uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

To pytanie ma na celu sprawdzenie, czy jesteś człowiekiem i zapobieganie automatycznemu przesyłaniu spamu.