Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Planowania i realizowania działań marketingowych i public relations zgodnych z trendami, między innymi marketing internetowy.
- Nowoczesnych technik sprzedaży, promocji, merchansidingu.
- Budowania i prezentacji konkurencyjnej oferty sprzedażowej.
- Rozróżniania i wykorzystywania strategii marketingowych, wizerunkowych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Budowania więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami.
- Zagadnień związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
- Sposobów rozwijania kompetencji przywódczych.
![kierunki](/lodz/sites/lodz/files/styles/610x334/public/media/image/20230123_wsb_lodz_niklas_241_0.jpg?itok=Zs5pcjZU)
Praca dla Ciebie
- dyrektor/prezes ds. marketingu, sprzedaży
- kierownik działu sprzedaży i marketingu
- key account manager
- przedstawiciel handlowy
- menedżer produktu, marki, sprzedaży
- specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
- specjalista ds. kreowania wizerunku
- rzecznik prasowy
- pracownik agencji reklamowej.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.