Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Planowania i realizowania działań marketingowych i public relations zgodnych z trendami, między innymi marketing internetowy. 
  • Nowoczesnych technik sprzedaży, promocji, merchansidingu. 
  • Budowania i prezentacji konkurencyjnej oferty sprzedażowej. 
  • Rozróżniania i wykorzystywania strategii marketingowych, wizerunkowych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. 
  • Budowania więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. 
  • Zagadnień związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. 
  • Sposobów rozwijania kompetencji przywódczych. 
kierunki

Praca dla Ciebie

  • dyrektor/prezes ds. marketingu, sprzedaży
  • kierownik działu sprzedaży i marketingu
  • key account manager
  • przedstawiciel handlowy
  • menedżer produktu, marki, sprzedaży
  • specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
  • specjalista ds. kreowania wizerunku
  • rzecznik prasowy
  • pracownik agencji reklamowej.

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF