W dniach 14-16 listopada 2022, Wyższa Szkoła Bankowa w Opolu włącza się w międzynarodowy projekt Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, promujący rozwój kompetencji zawodowych i lepsze rozumienie zasad biznesowych. 

 

W tym roku uczelnia przygotowała ofertę kilku warsztatów dla uczniów szkół średnich. Udział w nich jest bezpłatny, ale obowiązuje kolejność zgłoszeń. Zapisy wyłącznie pod numerem telefonu 602 605 324,  w godzinach 08:30-15:30.

 

W ramach zajęć uczniowie będą mogli uzupełnić dotychczasową wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji biznesowej, przygotowania CV, autoprezentacji, przedsiębiorczości, wystąpień publicznych, radzenia sobie ze stresem. 

Tematy wykładów i warsztatów, jakie przygotowaliśmy w tym roku w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości: 

 

PONIEDZIAŁEK 14 listopada
10:30-12:00 | Czy antyterrorysta zaczyna dzień od herbaty? Jak wygląda codzienna praca w tej formacji | zapisy zamknięte

 

WTOREK 15 listopada

9:00-10:30 | Komunikacja interpersonalna w życiu codziennym i w sytuacji stresowej | zapisy zamknięte

10:30-12:00 | Diabeł tkwi w rozmowie rekrutacyjnej | zapisy zamknięte


ŚRODA 16 listopada
11:00-12:30 |  Być wystarczająco dobrym - naucz się mówić o swoich mocnych stronach | zapisy zamknięte

 

Wszystkie zajęcia przeprowadzone będą przez wykładowców, pracowników lub współpracowników Wyższej Szkoły Bankowej w Opolu. Szczegółowe informacje o salach i informacje organizacyjne, zostaną przekazane opiekunom zgłoszonych klas. Zajęcia odbędą się w Wyższej Szkole Bankowej w Opolu.

 

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub odwołania warsztatów z przyczyn niezależnych od organizatora. 


 

 

Informacja ze strony organizatora: "Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to międzynarodowy projekt promujący świadomy rozwój, aktywną postawę wobec życia i podejmowanie biznesowych inicjatyw. Organizowany od 2008 roku, obecnie w 170 krajach. Każdego roku w listopadzie organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości, organizują bezpłatne szkolenia, warsztaty, debaty i kampanie promocyjne z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, rozwijania start-upów, powrotu na rynek pracy, negocjowania z pracodawcą, budowania własnej marki i wielu innych."

Czytaj więcej