Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium „Lean Office i Roboty – W drodze do doskonałości.”, które odbędzie się 26 listopada o godzinie 11:00.
Harmonogram wydarzenia:
- Czas na lean czy może już na roboty?
- Ujawnienie prawdziwego potencjału zespołów i procesu.
- Stabilizacja oraz standaryzacja działań.
- Robotyzacja zadań standaryzowanych.
- Pytania od publiczności.
Prowadzący:
Wydarzenie poprowadzi Bartosz Janiuk jako przedstawiciel Koła Inżynierów WSB Opole.
Prezenterzy:
Wojciech Kozioł
Praktyk LEAN MANAGEMENT w obszarze procesów usługowych, konsultant. Ma bogate doświadczenie w pracy z korporacjami i firmami międzynarodowymi. Pracował m.in. dla jednej z największych firm oferujących zarządzanie należnościami finansowymi na rynku europejskim, firmy telekomunikacyjnej, sektora bankowego oraz firmy pocztowej. Six Sigma Master Black Belt. Specjalizuje się w budowaniu kultury LEAN w organizacjach o profilu usługowym. Realizuje projekty związane z podnoszeniem efektywności operacyjnej zespołów oraz z optymalizacją procesów w obszarze back-office, call center (sprzedaż, obsługa, windykacja), HR, IT servicedesk, zarządzanie reklamacjami. Magister zarządzania i marketingu Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie.
Grzegorz Kuszneruk
Lean / HR Manager, konsultant. Doświadczenie zawodowe zdobywał w jednej z największych firm oferujących usługi zarzadzania należnościami finansowymi na rynku europejskim oraz korporacjach o profilu usługowym. Dotychczas zrealizował projekty podnoszące efektywność zespołów dla Klientów z branży: medycznej, kosmetycznej, ubezpieczeń i finansów oraz zarządzania nieruchomościami. Posiada doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych w obszarze: Litigation, Back office, Administracji, HR, Call Center, R&D oraz wdrażaniu zmian organizacyjnych. Lean Black Belt (EY Academy of Business), absolwent studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania UW (Zarzadzanie Projektem), Dyplomowany Trener Grupowy.
Michał Wawiórko
Michał jest związany z branżą IT od 2006 roku. Przez pierwszych klika lat był programistą, analitykiem i architektem rozwiązań z pogranicza telekomunikacji oraz informatyki, związanych głównie z wielokanałową obsługą klienta. Następnie zajmował się wsparciem technicznym w dziale sprzedaży, nawiązywaniem kontaktów z klientami oraz rozwojem produktów i biznesu. Od 2018 roku jest CEO w polskiej firmie First Byte, która jest właścicielem narzędzia klasy Robotic Process Automation o nazwie Wizlink. Poza obowiązkami związanymi z rodziną i pracą, w wolnych chwilach szuka odpowiedzi na pytanie: „Dlaczego jest raczej coś niż nic?”
Organizatorzy wydarzenia:
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy medialni:
O LeanTeam:
Zajmujemy się podnoszeniem efektywności zespołów i procesów angażując wszystkich pracowników w ciągłe poszukiwania i eliminowanie marnotrawstwa. Specjalizujemy się w optymalizacji procesów usługowych, wszędzie tam gdzie aktywne zespoły i liderzy mierzą się, m.in.:
- Nagromadzeniem pracy w kolejkach
- Niezadowalającym czasem obsługi
- Nadgodzinami
- Brakiem ścieżki rozwoju zawodowego
- Nieustanie zmieniającymi się priorytetami
- Nerwowym poszukiwaniem zasobów do realizacji zadań
- Reklamacjami klientów i odczuwalnie złą jakością
- Brakiem czasu na szkolenia
- Brakiem czasu na doskonalenie procesu!
O Wizlink:
Wizlink to polskie narzędzie pomagające firmom automatyzować rutynowe czynności, takie jak wprowadzanie i kopiowanie danych pomiędzy aplikacjami, wypełnianie formularzy lub praca z dokumentami.
Narzędzie nie wymaga żadnych zmian w aplikacjach, które robotyzuje.
Wizlink umożliwia oddelegowanie powtarzalnych i czasochłonnych zadań dla robota, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na tych bardziej konstruktywnych.
Wizlink został tak zaprojektowany, aby poprzez intuicyjny interfejs drag-and-drop skomplikowane technologie były niewidoczne dla użytkownika tworzącego robota.
Dzięki temu, że nie trzeba posiadać wiedzy programistycznej, może być on używany przez ludzi z biznesu.
Jest bardzo łatwy do nauczenia i daje wszystkim możliwość czerpania zysków z robotyzacji w ciągu kilku dni, a nie miesięcy.
Webinar odbędzie się na platformie ClickMeeting, będzie również transmitowany na żywo na Facebooku.