Studentko, Studencie! Jeśli dotknęły Cię straty na skutek klęski żywiołowej możesz uzyskać bezzwrotną formę pomocy materialnej w postaci jednorazowej zapomogi.
Przeczytaj poniższą instrukcję. Wszystkie potrzebne dokumenty znajdziesz w Extranecie. Jesteśmy też do Twojej dyspozycji w razie pytań.
Maksymalna wysokość jednorazowej zapomogi to 4000 zł.
Jak zawnioskować?
- Zaloguj się do Extranetu i wejdź w zakładkę „Stypendia i zniżki” -> "Pomoc finansowa dla naszych studentów dotkniętych powodzią".
- Pobierz i wypełnij „Wniosek o przyznanie zapomogi”.
- Przygotuj dokument potwierdzający zdarzenie, które uprawnia do otrzymania zapomogi.
Przykładowym dokumentem potwierdzającym zdarzenie uprawniające do otrzymania tej formy pomocy może być np. kopia wniosku złożonego do gminnego ośrodka pomocy społecznej w sprawie otrzymania bezzwrotnej pomocy doraźnej udzielanej w ramach programu rządowego. - Skan lub czytelne zdjęcie wniosku wraz z dokumentem potwierdzającym zdarzenie prześlij na adres: dofs@opole.merito.pl .
- Ważne, wniosek o zapomogę złóż nie później niż w terminie 3 miesięcy od daty zdarzenia.
Wypłata świadczenia
Zapewniamy, że wnioski będą rozpatrywane na bieżąco tak, aby pomoc finansowa szybko trafiła do potrzebujących.
Świadczenia wypłacamy na podstawie § 22 ust. 1 pkt 4 Regulaminu świadczeń dla studentów Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu (dostępny w Extranecie).
Kontakt z DOFS
Jeśli masz pytania lub wątpliwości możesz skontaktować się z nami.
Dział Obsługi Finansowej Studenta
Mail: dofs@opole.merito.pl
Telefon: 71 401 94 05/ 71 401 94 06
Logowanie do Extranetu
Extranet to wewnętrzny serwis internetowy, który stworzyliśmy po to, aby Twój kontakt z uczelnią, był maksymalnie szybki i bezproblemowy.
Przejdź do Extranetu
Zaloguj się, używając indywidualnego loginu, który otrzymałeś od nas w wiadomości mailowej po rozpoczęciu studiów.
Użyj hasła, które ustawiłeś przy pierwszym logowaniu.
Masz problem z logowaniem?
Skontaktuj się z nami: admin@opole.merito.pl