Sytuacja związana z pandemią koronawirusa dla wszystkich nas była dużym wyzwaniem organizacyjnym. Niemal natychmiast przeszliśmy w tryb kształcenia zdalnego, aby nasi studenci mogli kontynuować studia, brać udział w zajęciach i bronić prac dyplomowych. Ważne dla nas było również to, by zdalna nauka przynosiła takie same efekty jak ta w czasie, gdy zajęcia odbywały się w murach uczelni.
Aby sprawdzić, czy także z perspektywy studentów cały proces przebiegał sprawnie, wykorzystaliśmy naszą coroczną ankietę, w której oceniane są studia i obsługa administracyjna w Uniwersytetach WSB Merito. W badaniu, które przeprowadziliśmy w dniach 29.05-21.06.2020 r., wzięło udział 11 818 studentów I i II stopnia. Bardzo cieszy nas, że aż 84,7% z nich jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z działań podjętych przez Uniwersytety WSB Merito w czasie pandemii koronawirusa. Wysoko zostały ocenione ćwiczenia, wykłady, przygotowanie wykładowców do prowadzenia zajęć online, a także praca działów obsługowych.