Czego się nauczysz wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się jak wykorzystać swoją autentyczność i indywidualność do budowania silnego i rozpoznawalnego wizerunku osobistego i nauczysz się jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy i przyciągać najlepszych pracowników do swojej organizacji.
- Poznasz aspekty komunikacji wizerunkowej, zintegrowanej z nowoczesnymi technologiami.
- Nauczysz się jak projektować spójne i rozpoznawalne systemy identyfikacji wizualnej dla firm i organizacji.
- Dowiesz się jakie są najnowsze trendy i narzędzia w dziedzinie marketingu politycznego i jak wykorzystaj je w kampanii wyborczej.
- Zdobędziesz wiedzę na temat Place Brandingu i opanujesz sztukę Employer Brandingu, Personal Brandingu, dzięki czemu staniesz się rozpoznawalnym i autentycznym liderem w dynamicznie zmieniającym się świecie.
Praca dla Ciebie
- Specjalista ds. PR, kierownik projektu, analityk wizerunkowy, kierownik ds. mediów społecznościowych, strateg komunikacyjny
- Specjalista ds. marketingu, kierownik ds. marketingu, kierownik marki, kierownik ds. komunikacji marketingowej
- Specjalista ds. employer brandingu, kierownik ds. employer brandingu
- Specjalista ds. CSR, kierownik ds. CSR
- W branży reklamowej, tworząc kampanie wizerunkowe marki
- W mediach cyfrowych, tworząc i zarządzając treścią dla witryn internetowych, mediów społecznościowych i innych platform cyfrowych
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 340 zł.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Program studiów
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.