Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się budować strategię marketingową w mediach. społecznościowych, która przyciąga uwagę i generuje imponujące zasięgi.
- Dowiesz się jak tworzyć kampanie marketingowe w mediach społecznościowych.
- Zaczniesz być na bieżąco z najnowszymi algorytmami i politykami mediów społecznościowych, aby skutecznie promować swoją firmę.
- Dowiesz się jak zostać ekspertem w analizie zachowań użytkowników na stronie internetowej i jak optymalizować strony w celu zwiększenia konwersji.
Praca dla Ciebie
- W branży reklamowej, tworząc i zarządzając kampaniami w mediach społecznościowych
- W mediach cyfrowych, tworząc i zarządzając treścią dla witryn internetowych, mediów społecznościowych i innych platform cyfrowych
- W dziale badań rynkowych, zbierając i analizując dane, które pomagają firmom podejmować trafne decyzje biznesowe
- W dziale komunikacji korporacyjnej, opracowując i wdrażając strategie komunikacyjne w mediach społecznościowych
- Jako specjalista ds. marketingu, kierownik marketingu lub kierownik marki w różnych branżach
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Współorganizacja Dni Technologii i Mediów Cyfrowych, co umożliwia zdobycie globalnej perspektywy na rozwijającą się branżę.
- Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
- Projektowanie i realizacja własnych kampanii w mediach społecznościowych dla prawdziwych klientów.
- Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab, w którym studenci mogą się podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat mediów cyfrowych i aplikacji mobilnych.
Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 340 zł.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Program studiów
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.