Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Nauczysz się budować strategię marketingową w mediach. społecznościowych, która przyciąga uwagę i generuje imponujące zasięgi.
  • Dowiesz się jak tworzyć kampanie marketingowe w mediach społecznościowych.
  • Zaczniesz być na bieżąco z najnowszymi algorytmami i politykami mediów społecznościowych, aby skutecznie promować swoją firmę.
  • Dowiesz się jak zostać ekspertem w analizie zachowań użytkowników na stronie internetowej i jak optymalizować strony w celu zwiększenia konwersji.

 

Dziewczyna rozmawiająca przez telefon

Praca dla Ciebie

  • W branży reklamowej, tworząc i zarządzając kampaniami w mediach społecznościowych
  • W mediach cyfrowych, tworząc i zarządzając treścią dla witryn internetowych, mediów społecznościowych i innych platform cyfrowych
  • W dziale badań rynkowych, zbierając i analizując dane, które pomagają firmom podejmować trafne decyzje biznesowe
  • W dziale komunikacji korporacyjnej, opracowując i wdrażając strategie komunikacyjne w mediach społecznościowych
  • Jako specjalista ds. marketingu, kierownik marketingu lub kierownik marki w różnych branżach

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Współorganizacja Dni Technologii i Mediów Cyfrowych, co umożliwia zdobycie globalnej perspektywy na rozwijającą się branżę.
  • Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
  • Projektowanie i realizacja własnych kampanii w mediach społecznościowych dla prawdziwych klientów.
  • Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab, w którym studenci mogą się podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat mediów cyfrowych i aplikacji mobilnych.
Dziewczyna zapisująca notatki

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 2 stycznia
czesne już od
340 zł
273 zł
miesięcznie

Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 340 zł.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.

 

Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Program studiów

Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Anna Karwacka
Dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska
ppłk rez. dr inż. Piotr Pietrakowski
gs
Na zdjęciu mężczyzna w średnim wieku z brodą i okularami na nosie.
dr Anna Karwacka

Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt i Menedżer kierunku Media i Komunikacja w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim...

dr Katarzyna Giereło-Klimaszewska

Politolog, medioznawca, wykładowca, dziennikarz. Była współwłaścicielka pierwszej w Polsce firmy skupiającej dziennikarzy freelacerów Dedlajn (Warszawa).  W czasie kariery dziennikarskiej pracowała m.in. w „Super Expressie”, Wprost”, „Życiu”, a wcześniej odbyła staż w...

ppłk rez. dr inż. Piotr Pietrakowski

ppłk (rez.) dr Piotr Pietrakowski, doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce na Uniwersytecie Wrocławskim. Weteran, dwukrotny uczestnik międzynarodowej operacji w Afganistanie, odznaczony medalami za zasługi, w tym przez Prezydenta RP oraz Dowódcę Sił Zbrojnych USA. Członek...

Małgorzata Sacała

Trener głosu, wokalistka, YouTuberka, przedsiębiorca, wolontariuszka. W niecałe dwa lata zbudowała na YouTube opinię eksperta w dziedzinie techniki śpiewu (ponad 100 tys. subskrypcji), została doceniona przez wielu popularnych polskich artystów za jej rzeczowe analizy oraz stworzyła...

Grzegorz Aksamit

Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Stava. Pełni w spółce rolę CIO (Chief Information Officer). Wcześniej zaangażowany m.in. w biznes w branży aplikacji mobilnych, od czasów, kiedy dominującym systemem w telefonach było J2ME, a o iPhone nikt jeszcze nie marzył. Ekspert od...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF