Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ten kierunek, zapisz się na listę rezerwową.
- Nauczysz się identyfikować i interpretować obecne i nadchodzące trendy. Zdobędziesz umiejętności w zakresie dostrzegania nowych kierunków w różnych dziedzinach, takich jak moda, technologia, kultura czy gospodarka, oraz dowiesz się, co jest kluczowe dla przewidywania zmian i innowacji.
- Poznasz techniki i narzędzia analizy danych, które są niezbędne do podejmowania strategicznych decyzji.
- Zdobędziesz wiedzę na temat roli AI w przewidywaniu i rozumieniu zmian, dających perspektywę na przyszłe kierunki rozwoju technologii.
- Nauczysz się, jak rozwijać kompetencje przyszłości w ramach Kariery 4.0. Zdobędziesz umiejętności, które są kluczowe dla odniesienia sukcesu w dynamicznie zmieniającym się środowisku zawodowym i technologicznym, przygotowując się do wyzwań przyszłej pracy.
Praca dla Ciebie
- W agencjach marketingowych i reklamowych, jako strateg marketingowy, wykorzystując analizę trendów do tworzenia skutecznych kampanii
- Jako analityk mediów, śledząc i interpretując trendy w mediach cyfrowych i komunikacji
- W agencjach doradztwa strategicznego, jako analityk trendów
- W działach badań i rozwoju, jako specjalista ds. trendów i innowacji, pomagając w kształtowaniu przyszłych produktów i usług poprzez przewidywanie zmian na rynku i preferencji konsumentów
- Jako analityk danych
- Jako badacz lub wykładowca, dzieląc się swoją wiedzą i prowadząc dalsze badania w dziedzinie trendwatchingu i analizy danych
- W startupach, jako ekspert ds. innowacji, pomagając w kształtowaniu strategii biznesowych
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Warsztaty z liderami branży i z uznanymi ekspertami z dziedziny trendwatchingu.
- Współorganizacja Dni Technologii i Mediów Cyfrowych, co umożliwia zdobycie globalnej perspektywy na rozwijającą się branżę.
- Dostęp do platformy monitoringu mediów Brand24.
- Dostęp do ekskluzywnych raportów i badań branżowych.
- Współredagowanie Magazynu Studenckiego MediaLab.
Program studiów
Program kształcenia na kierunku media i komunikacja w biznesie został skonstruowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, posiada charakter interdyscyplinarny, czyli odnosi się do kilku dyscyplin naukowych: nauk o komunikacji społecznej i mediów, nauk prawnych oraz nauk o zarządzaniu i jakości. Program kształcenia został opracowany w oparciu o międzynarodowe doświadczenia, wyniki badań oraz szereg warsztatów, w których uczestniczyli wykładowcy kierunku.