Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Wykorzystania nowoczesnych technik sprzedaży
  • Prowadzenia skutecznych działań marketingowych i PR w przedsiębiorstwie
  • Zasad skutecznej rozmowy z klientem
  • Prowadzenia marketingu relacyjnego oraz badań marketingowych
  • Prowadzenia negocjacji handlowych z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
  • Planowania i organizowania pracy działu marketingu w przedsiębiorstwie

 

Mężczyzna patrzący w ekran laptopa.

Praca dla Ciebie

  • Działy marketingu i promocji przedsiębiorstw i instytucji
  • Działy public relations przedsiębiorstw i instytucji
  • Agencje reklamowe i badawcze
  • Działy prasowe instytucji i firm
  • Firmy konsultingowe i handlowe
  • Media tradycyjne i elektroniczne

Opinie studentów

Jestem związany z marketingiem od 12 lat, dlatego wybierając studia, miałem bardzo wysokie wymagania - co do jakości nauki i samego studiowania. Dla mnie życie studenckie to przede wszystkim zgrana grupa osób, które mogą na siebie liczyć. Dziś, w pogoni za karierą, spotkanie ludzi, którzy chętnie sobie pomagają i siebie wspierają, jest czymś niezwykłym. Cieszę się, że w WSB (obecnie Uniwersytecie WSB Merito) pomimo różnic w wieku i doświadczeniu wszyscy - wykładowcy i studenci - stanowimy jedną drużynę.

Maciej Szeffer

absolwent WSB (obecnie Uniwersytetu WSB Merito Opole)

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Globalnie wydatki reklamowe wzrosną w 2024 roku o 4,6 proc., do 752,8 miliarda dolarów. Rynek reklamowy w Polsce ma urosnąć o 3,2 proc., do 10,9 mld zł. Wydatki na reklamę cyfrową w naszym kraju wzrosną o 6,9 proc. i osiągną 46 proc. udziału w ogólnych wydatkach (Dentsu Poland Ad-Spend Forecast, 2023). Oznacza to zwiększone zapotrzebowanie w najbliższych latach na specjalistów ds. marketingu i reklamy.
  • Określanie i zaspokajanie potrzeb klientów, budowanie ich lojalności a także wzbudzanie i utrzymywanie u klientów nowych potrzeb stają się kluczowymi zagadnieniami we współczesnych przedsiębiorstwach. Skuteczny menedżer marketingu i sprzedaży jest kluczem do sukcesu rynkowego współczesnych organizacji.
Grupa rozmawiających studentek.

Nie czekaj, zapisz się już teraz!

do 27 maja
czesne już od
362 zł
295 zł
miesięcznie

Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.  
  • Dodatkowo też jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 295 zł/mies.

 

Program studiów

Menedżer marketingu i sprzedaży to osoba, która odpowiada za kreowanie i realizację działań marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstwa. Do głównych obowiązków takiego menedżera należą: kierowanie działem marketingu i handlu, prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych, opieka nad kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji i sprzedaży, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Halina Barwicka
Halina Barwicka

Pracownik Uniwersytetu WSB Merito Opole. Związana z Uczelnią od początku od 2007 roku. Jest absolwentką Studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi a także Bezpieczeństwo i Higiena Pracy. Przekonana o tym, że „praca to miejsce, gdzie sukces człowieka spotyka się z sukcesem...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole

Infolinia: 77 401 94 03 od poniedziałku do piątku, w godzinach od 16:00 do 18:00
Godziny otwarcia:
  • pn-śr: 09:00 - 17:00
  • cz: 09:00 - 18:00
  • pt: 09:00 - 17:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF