Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ten kierunek, zapisz się na listę rezerwową.

  • Wykorzystania nowoczesnych technik sprzedaży
  • Prowadzenia skutecznych działań marketingowych i PR w przedsiębiorstwie
  • Zasad skutecznej rozmowy z klientem
  • Prowadzenia marketingu relacyjnego oraz badań marketingowych
  • Prowadzenia negocjacji handlowych z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
  • Planowania i organizowania pracy działu marketingu w przedsiębiorstwie

 

Mężczyzna patrzący w ekran laptopa.

Praca dla Ciebie

  • Działy marketingu i promocji przedsiębiorstw i instytucji
  • Działy public relations przedsiębiorstw i instytucji
  • Agencje reklamowe i badawcze
  • Działy prasowe instytucji i firm
  • Firmy konsultingowe i handlowe
  • Media tradycyjne i elektroniczne

Opinie studentów

Jestem związany z marketingiem od 12 lat, dlatego wybierając studia, miałem bardzo wysokie wymagania - co do jakości nauki i samego studiowania. Dla mnie życie studenckie to przede wszystkim zgrana grupa osób, które mogą na siebie liczyć. Dziś, w pogoni za karierą, spotkanie ludzi, którzy chętnie sobie pomagają i siebie wspierają, jest czymś niezwykłym. Cieszę się, że w WSB (obecnie Uniwersytecie WSB Merito) pomimo różnic w wieku i doświadczeniu wszyscy - wykładowcy i studenci - stanowimy jedną drużynę.

Maciej Szeffer

absolwent WSB (obecnie Uniwersytetu WSB Merito Opole)

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Globalnie wydatki reklamowe wzrosną w 2024 roku o 4,6 proc., do 752,8 miliarda dolarów. Rynek reklamowy w Polsce ma urosnąć o 3,2 proc., do 10,9 mld zł. Wydatki na reklamę cyfrową w naszym kraju wzrosną o 6,9 proc. i osiągną 46 proc. udziału w ogólnych wydatkach (Dentsu Poland Ad-Spend Forecast, 2023). Oznacza to zwiększone zapotrzebowanie w najbliższych latach na specjalistów ds. marketingu i reklamy.
  • Określanie i zaspokajanie potrzeb klientów, budowanie ich lojalności a także wzbudzanie i utrzymywanie u klientów nowych potrzeb stają się kluczowymi zagadnieniami we współczesnych przedsiębiorstwach. Skuteczny menedżer marketingu i sprzedaży jest kluczem do sukcesu rynkowego współczesnych organizacji.
Grupa rozmawiających studentek.

Program studiów

Menedżer marketingu i sprzedaży to osoba, która odpowiada za kreowanie i realizację działań marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstwa. Do głównych obowiązków takiego menedżera należą: kierowanie działem marketingu i handlu, prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych, opieka nad kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji i sprzedaży, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Halina Barwicka
Katarzyna Mizera
Halina Barwicka

Pracownik Uniwersytetu WSB Merito Opole. Związana z Uczelnią od początku od 2007 roku. Jest absolwentką Studiów podyplomowych: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi a także Bezpieczeństwo i Higiena Pracy. Przekonana o tym, że „praca to miejsce, gdzie sukces człowieka spotyka się z sukcesem...

dr Katarzyna Mizera

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, absolwentka studiów Executive MBA. Dziekan Uniwersytetu WSB Merito Opole, Członek Zarządu Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu. Praktyk zarządzania strategicznego, kreowania i zarządzania ofertą oraz procesem dydaktycznym, z...

dr Krzysztof Kuźniak

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów managerskich dla wyższej kadry zarządzającej koncernu SANOMA na Uniwersytecie Aalto w Helsinkach (Program JUMP). Jest pracownikiem naukowym w stopniu adiunkta...

Grzegorz Rippel

Założyciel firmy szkoleniowo-doradczej  ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo, trener biznesu- konsultant, HRBP, doradca zawodowy, wykładowca akademicki. Posiada 20 letnie doświadczenie w obszarze HR, od 2012 roku związany z Uczelniami WSB Merito (wcześniej Wyższą Szkołą Bankową) jako...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole

Infolinia: 77 401 94 03 od poniedziałku do piątku, w godzinach od 16:00 do 18:00
Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00 - 17:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF