Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ten kierunek, zapisz się na listę rezerwową.
- Wykorzystania nowoczesnych technik sprzedaży
- Prowadzenia skutecznych działań marketingowych i PR w przedsiębiorstwie
- Zasad skutecznej rozmowy z klientem
- Prowadzenia marketingu relacyjnego oraz badań marketingowych
- Prowadzenia negocjacji handlowych z klientem indywidualnym i instytucjonalnym
- Planowania i organizowania pracy działu marketingu w przedsiębiorstwie
Praca dla Ciebie
- Działy marketingu i promocji przedsiębiorstw i instytucji
- Działy public relations przedsiębiorstw i instytucji
- Agencje reklamowe i badawcze
- Działy prasowe instytucji i firm
- Firmy konsultingowe i handlowe
- Media tradycyjne i elektroniczne
Opinie studentów
Jestem związany z marketingiem od 12 lat, dlatego wybierając studia, miałem bardzo wysokie wymagania - co do jakości nauki i samego studiowania. Dla mnie życie studenckie to przede wszystkim zgrana grupa osób, które mogą na siebie liczyć. Dziś, w pogoni za karierą, spotkanie ludzi, którzy chętnie sobie pomagają i siebie wspierają, jest czymś niezwykłym. Cieszę się, że w WSB (obecnie Uniwersytecie WSB Merito) pomimo różnic w wieku i doświadczeniu wszyscy - wykładowcy i studenci - stanowimy jedną drużynę.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Globalnie wydatki reklamowe wzrosną w 2024 roku o 4,6 proc., do 752,8 miliarda dolarów. Rynek reklamowy w Polsce ma urosnąć o 3,2 proc., do 10,9 mld zł. Wydatki na reklamę cyfrową w naszym kraju wzrosną o 6,9 proc. i osiągną 46 proc. udziału w ogólnych wydatkach (Dentsu Poland Ad-Spend Forecast, 2023). Oznacza to zwiększone zapotrzebowanie w najbliższych latach na specjalistów ds. marketingu i reklamy.
- Określanie i zaspokajanie potrzeb klientów, budowanie ich lojalności a także wzbudzanie i utrzymywanie u klientów nowych potrzeb stają się kluczowymi zagadnieniami we współczesnych przedsiębiorstwach. Skuteczny menedżer marketingu i sprzedaży jest kluczem do sukcesu rynkowego współczesnych organizacji.
Program studiów
Menedżer marketingu i sprzedaży to osoba, która odpowiada za kreowanie i realizację działań marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstwa. Do głównych obowiązków takiego menedżera należą: kierowanie działem marketingu i handlu, prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych, opieka nad kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji i sprzedaży, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole
- pn-pt: 09:00 - 17:00
- so: 10:00 - 14:00