Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
Studentem studiów II stopnia w Uniwersytecie WSB Merito Opole może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci, zostanie studentem Uniwersytetu WSB Merito Opole.
Co zyskujesz, zakładając konto:
- proces rekrutacji przejdziesz online
- dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu
- sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Rekrutacja z Kontem Kandydata
KROK 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję “Załóż konto” w prawym, górnym rogu.
KROK 2.
Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie niezbędne instrukcje dotyczące tego, jak skutecznie przejść proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich niezbędnych dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito Opole.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.
Po zapisie online wgraj na konto:
• dyplom ukończenia studiów wyższych - oryginał lub odpis do wglądu
• 1 kolorowe zdjęcie - zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm. Zdjęcie możesz wykonać bezpłatnie, korzystając z programu, do którego link znajdziesz na Koncie Kandydata.
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.
Jeśli posiadasz dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, pamiętaj dodatkowo skompletować:
• dokument stanowiący podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille (oryginał do wglądu),
• tłumaczenia powyższych dokumentów na język polski, sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.
Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami:
• dokument stanowiący podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille, (oryginał do wglądu) albo odpis tego dokumentu, którego zgodność z oryginałem została poświadczona zgodnie z przepisami polskimi,
• dokument poświadczający znajomość języka, w którym prowadzone są studia (oryginały do wglądu) lub oświadczenie o znajomości języka, w którym prowadzone są studia,
• do wglądu Kartę Polaka, Kartę pobytu, wizę, dokument o polskim pochodzeniu - jeśli Kandydat posiada,
• dowód wniesienia opłaty adaptacyjnej (jeśli obowiązuje) zgodnie z Regulaminem Opłat,
• do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem; w przypadku podwójnego obywatelstwa i dwóch paszportów prosimy o wybranie i posługiwanie się jednym.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość wymagania od Cudzoziemców poniższych dokumentów:
• tłumaczenia przysięgłego lub tłumaczenia dokonanego przez inny podmiot właściwy do sporządzania lub poświadczania tłumaczeń na j. polski zgodnie z polskimi przepisami prawa, dokumentów stanowiących podstawę przyjęcia na studia wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowanych lub zaopatrzonych w klauzulę apostille (oryginał do wglądu). Lista tłumaczy przysięgłych.
• pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia jeśli uczelnia będzie wymagała przy przyjęciu na studia drugiego stopnia.
KROK 3.
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu online, szybko i wygodnie!
Pamiętaj, aby dostarczyć nam do wglądu oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych lub inne wymagane dokumenty.
Możesz to zrobić osobiście, przesłać listem lub kurierem.
KROK 4.
Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
- Zastępca Kierownika Marcin Makówka, tel. 539 670 648
- Młodsza specjalistka Sara Żołeńska, tel. 532 395 077
- Młodsza Specjalistka Natalia Machelska, tel. 539 670 650
KROK 5.
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito Opole!
Teraz możesz:
- przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach studenckich, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
- sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
- dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta inauguracja roku akademickiego.
Rekrutacja bez zakładania Konta Kandydata
KROK 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.
KROK 2.
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.
KROK 3.
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:
-
przychodząc osobiście
-
korzystając z wrzutni na dokumenty
-
wysyłając je do nas pocztą tradycyjną
Pamiętaj, aby dostarczyć nam do wglądu oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych lub inne wymagane dokumenty.
Możesz to zrobić osobiście, przesłać listem lub kurierem.
KROK 4.
Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci informacje o przyjęciu na studia.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
- Zastępca Kierownika Marcin Makówka, tel. 539 670 648
- Młodsza specjalistka Sara Żołeńska, tel. 532 395 077
- Młodsza specjalistka Natalia Machelska, tel. 539 670 650
KROK 5.
To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito Opole!
Teraz możesz:
- przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach studenckich, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
- sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
- dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta inauguracja roku akademickiego.
Zamówienie na fakturę
Zamówienie na fakturę można przesłać pisemnie na adres Uniwersytetu WSB Merito Opole: ul. Augustyna Kośnego 72 , 45-372 Opole z dopiskiem: DOFS, faxem 77 401 94 20 lub na adres e-mailowy: dofs@opole.merito.pl.
Do pobrania
Przydatne dokumenty:
Regulaminy:
Korespondencję i pytania kieruj do:
Biuro Rekrutacji
ul. Augustyna Kośnego 72
Infolinia rekrutacyjna: 77 401 94 03
Tel.: 77 401 94 44, 77 401 94 01/02/03, 539 670 648, 539 670 650, 698 932 970
E-mail: rekrutacja@opole.merito.pl
Godziny otwarcia