Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Wykorzystywać media społecznościowe do prowadzenia działań promocyjnych (m.in. YouTube, Facebook, LinkedIn, Twitter).
- Tworzyć i rozpowszechniać w Internecie unikalne i wiarygodne treści (artykuły, e-booki, webinaria, podcasty, e-video).
- Wykorzystywać nowoczesne technologie (w tym AI -sztuczną inteligencję) w marketingu.
- Prowadzić bloga branżowego.
- Wykorzystywać narzędzia nowoczesnej reklamy.

Praca dla Ciebie
- Social media manager
- Content manager
- Specjalista ds. marketingu internetowego
- Specjalista ds. e-commerce
- Digital manager
- Digital marketing specialist
- Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
- Digital engagement manager
- Kierownik ds. marketingu cyfrowego

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Zgodnie z Raportem Global Ad Forecasts (IPG Mediabrands, 2023) rynek reklamowy w Polsce wzrósł w 2023 roku o 6,6%, a w 2024 roku spodziewany jest wzrost o 7,2%. Wyraźnie przyspiesza wzrost wydatków na reklamę online – w 2024 r.prognozowany jest dwucyfrowy wzrost – o kolejne 11,2%. Ten segment rynku napędzają wydatki na reklamę w mediach społecznościowych, w wyszukiwarkach i formaty wideo. Wszystko to sprawia, że specjaliści z zakresu marketingu w mediach społecznościowych będą niezwykle poszukiwani na rynku pracy.

Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Zapisując się do 27 maja zyskujesz:
-
800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
-
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
-
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
-
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 364 zł/mies.
Program studiów
W dobie społeczeństwa informacyjnego przedsiębiorstwa poszukując narzędzi budujących lojalność i zaangażowanie klientów częściej wykorzystują potencjał nowoczesnych technologii informatycznych i komunikacyjnych. Nowe media takie jak: portale społecznościowe, blogi czy telefonia komórkowa wykorzystane we właściwy sposób mogą stać się gwarantem przetrwania przedsiębiorstwa na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole
- pn-śr: 09:00 - 17:00
- cz: 09:00 - 18:00
- pt: 09:00 - 17:00
- so: 10:00 - 14:00