Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Opolskiego, prawnik i politolog, mediator, współautorka opolskiego „Salonu Mediatora”, koordynatorka projektu (www.salonmediatora.com.pl), specjalista ds. public relations Sądu Okręgowego w Opolu, trener specjalizujący się w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej i kształtowania wizerunku oraz wystąpień publicznych. W trakcie przygotowywania rozprawy doktorskiej z prawa karnego. Publikacje: Miesięcznik „Prokuratura i Prawo” Prawnoprocesowe aspekty tajemnicy dziennikarskiej, Kwartalnik KKSSiP „Prawnokarne aspekty ochrony tajemnicy dziennikarskiej, Kwartalnik Krajowej Rady Sądownictwa, „Sąd bliżej ludzi”, Antropologia mediacji, praca zbiorowa, Magdalena Tabernacka (red.)Oficyna wydawnicza ATUT, Wrocław 2015, Kwartalnik Modelowe Nauczanie MODN, Mediacja rodzinna w regulacjach prawnych oraz praktycznym zastosowaniu, „Niezbędnik Mediatora 2014 r.
Prodziekan ds. studenckich w Uniwersytecie WSB Merito Opole.
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, psychoterapeuta oraz trener. Zainteresowania badawcze: psychologia polityki, w szczególności funkcjonowanie polityków w sytuacji stresu zawodowego, psychologia społeczna oraz psychologia zarządzania przede wszystkim w zakresie zarządzania stresem oraz kształtowania umiejętności miękkich pracowników. Autorka i realizatorka licznych szkoleń w zakresie rozwoju osobistego, zawodowego oraz kompetencji wychowawczych. Posiada wieloletnie doświadczenie jako terapeuta i diagnosta. Prywatnie miłośniczka gry w brydża.
Doktor nauk społecznych w zakresie nauk o komunikacji społecznej i mediach, absolwentka filologii romańskiej i filologii angielskiej.
Adiunkt i Menedżer kierunku Media i Komunikacja w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito Opole. Ekspert ds. mediów, marketingu i komunikacji z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu działami PR, marketingu i sprzedaży w międzynarodowym środowisku biznesowym.
Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Dyplomacja kulturalna, Marketing międzynarodowy, Zarzadzanie oświatą i przedsiębiorczość.
Autorka kilku publikacji z zakresu public relations, marketingu politycznego oraz reklamy.
Główne zainteresowania naukowe: digital marketing, sztuczna inteligencja, smart city, nowoczesne formy reklamy, place branding. Biegle włada j. angielskim, francuskim i włoskim.
Opiekun naukowy koła SKN OnPoint Merito Opole. Redaktor naczelna Magazynu Studenckiego MediaLab. Przewodnicząca Komitetu Okręgowego Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Mediach. Kierownik merytoryczny kierunków: Nowoczesne rzecznictwo prasowe z elementami neurokomunikacji oraz Menedżer Samorządu Terytorialnego – zarządzanie procesami Smart City i Green City.
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów managerskich dla wyższej kadry zarządzającej koncernu SANOMA na Uniwersytecie Aalto w Helsinkach (Program JUMP). Jest pracownikiem naukowym w stopniu adiunkta Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenia managerskie w takich przedsiębiorstwach jak VULCAN sp. z o.o., ADe Line SA, TETA SA (obecnie Unit4), Mostostal Wrocław SA, Capricorn sp z o.o. oraz jako członek rad nadzorczych w EnergiaPRO KE SA (obecnie grupa TAURON SA) oraz JTBS sp. z o.o. Jest współwłaścicielem spółki informatycznej. Ponadto brał udział w wielu projektach biznesowych oraz badawczych. Autor publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu.
Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej o specjalności marketingowej. Stopień naukowy doktora z nauk ekonomicznych uzyskał z wyróżnieniem. W latach 2019-2021 pełnił funkcję Dziekana na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi; od 2021 roku Adiunkt w Uniwersytecie WSB Merito Opole, współzałożyciel i wiceprezes Polskiego Centrum Heurystyki; od 2017 roku jest Prezesem Śląskiego Towarzystwa Marketingowego; recenzent branżowy w Wydawnictwie Naukowym Sophia oraz Nauka i Biznes; autor i realizator projektów naukowo-badawczych; zwolennik praktycznych rozwiązań w obszarze marketingu oraz współpracy nauki z biznesem; uczestnik wielu wydarzeń marketingowych; autor publikacji naukowych na temat marketingu i zarządzania; sympatyk dress codu; pasjonat fauny rasowej.