Natalia Kotas-Rippel

Psycholog biznesu, trener, rekruter, coach, doradca zawodowy,  posiada prawie 20 letnie doświadczenie w obszarze HR. Konsultant m.in. PARP, WYG International. Certyfikowany doradca m.in. ExtendedDISC, People Keys, FSA i MTQ48. 

dr Bogdan Tomaszek

Doktor nauk technicznych, doradca KSU PARP w zakresie innowacji, egzamin państwowy dla kandydatów i członków Rad Nadzorczych  spółek Skarby Państwa, 32 lata pracy w instytucie naukowo-badawczym na różnych stanowiskach w tym 8 lat pełnił funkcję sekretarza naukowego w  instytucie, senator RP z Województwa Opolskiego w latach 1997 do 2001 prowadził 16 ustaw w Senacie,  Wojewoda Opolski w latach 2005 do 2007, prezes Opolskiego Parku Naukowo-Technologicznego sp. z o.o. w Opolu w latach 2008 do 2013, doradca prezydenta miasta Kędzierzyn-Koźle ds. rozwoju gminy w latach 2011 do 2014. członek rad społecznych m. in. CBOS, SP ZOZ, Radia Opole, Rady Głównej Jednostek Badawczo Rozwojowych. Obecnie członek Rady Nadzorczej Kofama Koźle S.A. i przewodniczący Rady Nadzorczej firmy  Grupy Azoty ZAK S.A. Zainteresowania naukowe:  zarządzanie przedsiębiorstwem, procesy restrukturyzacji jednostek badawczo-rozwojowych, instytucje wsparcia biznesu, budowa sieci współpracy firm w regionie, rozwój innowacji w mikro i małych przedsiębiorstwach w tym spin off, spin out, startup, funkcjonowanie samorządu terytorialnego, marketing polityczny, sytuacja gospodarcza i polityczna w kraju,  rewitalizacja Odrzańskiej Drogi Wodnej.

dr Agnieszka Gawlik
dr Agnieszka Gawlik

Menedżer Kierunku Zarządzanie. Prodziekan ds. dydaktyki i jakości kształcenia. Posiada doświadczenie praktyczne jako ekspert, audytor i konsultant: specjalizuje się w planowaniu przedsięwzięć gospodarczych, analizie i ocenie ich rentowności, finansowych aspektach działalności przedsiębiorstw a także wykorzystaniu w praktyce gospodarczej metod oceny standingu finansowego przedsiębiorstwa. Entuzjastka wykorzystania nowoczesnych technologii w zarządzaniu organizacjami (RPA, AI) i optymalizacji procesów.

 

W pracach badawczych i wdrożeniowych łączy metody i techniki zarządzania przedsiębiorstwem ze specjalistyczną wiedzą z zakresu ekonomii i finansów. Prowadzi również badania nad ekonomicznymi aspektami funkcjonowania sektora publicznego i efektywnością rynków (m.in. rynku ochrony zdrowia, rynku turystycznego). W pracy dydaktycznej chętnie wykorzystuje aktywne formy dydaktyczne, takie jak: gry i symulacje biznesowe. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych z zakresu nauk o zarządzaniu oraz ekonomii i finansów; autorka podręcznika „Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań”.

dr inż. Paula Pypłacz
dr hab. inż. Paula Pypłacz

Menedżer kierunku inżynieria zarządzania w Uniwersytecie WSB Merito Opole. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.  Konsultant, a także certyfikowany wykładowca w zakresie zarządzania procesami biznesowymi - Business Process Management with ADONIS Practitioner.  Posiada certyfikat Agile Project Management Foundation.  Szkoleniowiec w zakresu mapowania procesów biznesowych w administracji z wykorzystaniem narzędzia Oracle Business Process Architect. Pełni rolę eksperta zarządzania procesami w administracji publicznej w Akademii Administracji sp. z o.o. Współpracuje z firmami z sektora MSP. 

dr inż. Janusz Sasak

Adiunkt, doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, założyciel i dyrektor ds. doradztwa i szkoleń w firmie SMCG sp. z o. o. Certyfikowany Wykładowca w zakresie zarządzania procesami biznesowymi w środowisku ADONIS. Specjalizuje się w zarządzaniu procesowym, informatycznych systemach zarządzania, zarządzaniu bezpieczeństwem i ryzykiem. Projektant systemów kontroli zarządczej w sferze publicznej. Autor koncepcji i wdrożeń systemów zarządzani ryzykiem oraz zarządzania procesowego w jednostkach sektora finansów publicznych. Współwłaściciel patentu „Algorytmiczna metoda generowania modeli referencyjnych na potrzeby implementacji w zarządzaniu procesowym w administracji publicznej” (zgłoszenie w Urzędzie Patentowym Stanów Zjednoczonych, status Patent Pending nr 616722990).