Agnieszka Dornfeld-Kmak
dr Agnieszka Dornfeld-Kmak

Doktor nauk o zarządzaniu, doktor nauk humanistycznych, absolwentka licznych studiów podyplomowych. a od 2004r. certyfikowany audytor Ministerstwa Finansów. Praktyk w zakresie audytu wewnętrznego (Urząd Kontroli Skarbowej, 10 Brygada Logistyczna w Opolu, jednostki samorządu terytorialnego). Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu jako zastępca Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Opolu oraz Zastępca Dyrektora Departamentu w Ministerstwie Finansów. Współautorka książek „Zarządzanie ryzykiem procesów – identyfikacja”, „Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych” oraz innych publikacji z zakresu zarządzania, kontroli zarządczej oraz audytu wewnętrznego. Zainteresowania badawcze: strategia zarządzania ryzykiem, budżet zadaniowy, kontrola zarządcza, audyt wewnętrzny, zarządzanie bezpieczeństwem.

Dawid Czerner

Dyrektor zarządzający, dyrektor IT. Absolwent AGH, WSE i UEK na kierunkach "Informatyka stosowana", "Zarządzanie projektami", "Zarządzanie przedsiębiorstwem". Odpowiedzialny za organizację pracy i realizację celów strategicznych agencji. W największych projektach IT przyjmuje również rolę project managera. W pracy wykorzystuje doświadczenie zdobyte na różnych stanowiskach. Łączy wiedzę techniczną z kompetencjami miękkimi skupiając się na celach biznesowych. Od lat młodzieńczych zafascynowany technologiami i marketingiem internetowym.

Monika Wójciak-Grzechnik

Pracownik administracji rządowej oraz samorządowej z kilkunastoletnim stażem pracy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Uczestniczyła w opracowywaniu i wdrażaniu szeregu rozwiązań dla pracodawców w zakresie zarządzania kadrami. Ekspert w zakresie prawa pracy, służby cywilnej oraz informacji publicznej. Posiada uprawnienia radcy prawnego. Absolwentka studiów podyplomowych z prawa spółek oraz ochrony danych osobowych. Kieruje zespołami odpowiedzialnymi min. za opracowywanie strategii i projektów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kształtowanie polityki kadrowej i szkoleniowej w jednostkach, legislację oraz obsługę prawną. Współpracowała z organizacjami pozarządowymi, w tym min. w dziedzinie praw osób niepełnosprawnych, ekonomii społecznej oraz rozwiązywania problemu bezdomności.

kpt. Sylwester Kmak

Oficer Wojsk Obrony Terytorialnej, uczestnik misji w Iraku i w Afganistanie, doświadczenie zawodowe zdobywał również w strukturach NATO w Dowództwie Dywizji Wielonarodowej w Bukareszcie, gdzie pełnił służbę przez okres 4 lat. Wcześniej służył w 10 Brygadzie Logistycznej w Opolu. Z wykształcenia wojskowego logistyk, z wykształcenia cywilnego mgr filologii angielskiej, mgr pedagogiki, ukończył studia podyplomowe z rachunkowości zarządczej, ponadto specjalista psychoterapii uzależnień, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji. Interesuje się sportem, pomaganiem innym, literaturą oraz podróżami.

Małgorzata Godlewska

magister inżynier, absolwentka Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Opolskiej. Oficer Służby Więziennej, koordynator zespołu informatyków. Praktyk, zajmuje się wdrażaniem nowych technologii w zakresie zasad gromadzenia, przekazu i przetwarzania informacji, integracją technologii cyfrowych, administrowaniem sieci komputerowych, systemami komputerowymi i bazami danych, a także zapewnieniem bezpieczeństwa przetwarzanych w nich danych. Jej działalność zawodowa obejmuje również pełnienie roli administratora systemu informatycznego do przetwarzania informacji niejawnych, gdzie odpowiada za jego funkcjonowanie oraz przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń obejmujących m.in elektronizację i cyfryzację w administracji publicznej, a także ochronę danych i bezpieczeństwa IT. 

Rafał Górecki

Oficer Policji. Absolwent Wydziału Bezpieczeństwa i Nauk Prawnych Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie, Wydziału Transportu Politechniki Radomskiej a także studiów podyplomowych z zakresu Wywieranie Wpływu Społecznego na Uniwersytecie Opolskim oraz Inspektor Danych Osobowych z Audytowaniem w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu – Wydział Ekonomiczny w Opolu. Praktyk w zakresie bezpieczeństwa informacji w tym kontroli zarządczej, ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń obejmujących bezpieczeństwo informacji, w tym ochronę danych osobowych w administracji publicznej. Zainteresowania zawodowe: nowe technologie, cyberbezpieczeństwo, bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń publicznych

Paweł Będzmirowski

Absolwent Państwowej Akademii Nauk Stosowanych na kierunku Informatyka stosowana. Od ponad 10 lat związany z administracją publiczną, posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu systemami informatycznymi oraz ich bezpieczeństwie. Pracował jako administrator systemów w administracji publicznej oraz lokalny administrator systemów w administracji rządowej. Obecnie zajmuje się ochroną danych oraz danych osobowych, a także cyberbezpieczeństwem systemów administracji publicznej. Specjalizuje się we wdrażaniu nowych technologii oraz rozwiązań w zakresie informatyki i bezpieczeństwa danych, zapewniając zgodność systemów z aktualnymi wymaganiami prawnymi i technologicznymi. Jego działalność obejmuje również analizę ryzyka, nadzór nad systemami przetwarzania informacji oraz wdrażanie narzędzi podnoszących poziom ochrony danych w instytucjach publicznych.

Sławomir Kluk

Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Opolu, kierunek historia oraz Podyplomowego Studium Oficerskiego na Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Oficer Policji z ponad 30 letnim doświadczeniem zawodowym (Komenda Głównej Policji, Centralne Biuro Śledcze Policji, Naczelnik Wydziału dw. z Cyberprzestępczością Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu). Posiada wszechstronną wiedzę i umiejętności w zakresie rozpoznania, przeciwdziałania i zwalczania zorganizowanych grup przestępczych o charakterze kryminalnym, ekonomicznym, narkotykowym, terroryzmu i ekstremizmu. Posiada szereg kursów i szkoleń zawodowych.

Paweł Dornfeld

Praktyk w zakresie informatyki, Funkcjonariusz Służby Więziennej, były nauczycie informatyki, autor wielu publikacji z zakresie aspektów informatycznych i bezpieczeństwa informacji. Organizator i współorganizator wielu szkoleń dotyczących w tematyce informatycznej. Autor lub współautor Ryzyko w systemach informatycznych firm transportowych, Czasopismo Logistyka; Zarządzanie sytuacjami awaryjnymi w odniesieniu do systemów informatycznych w jednostkach sektora finansów publicznych, Zeszyty naukowe WEIZ PO; Identyfikowanie i analiza ryzyka w systemach informatycznych przedsiębiorstw, Zeszyty Naukowe Wydziału Inżynierii Produkcji I Logistyki Politechniki Opolskiej; Ryzyko zagrożeń dla systemów informatycznych przedsiębiorstw cz. 1 i 2 – Czasopismo Logistyka;  Zarządzanie ryzykiem informatycznym w organizacji, Optymalizacja struktur procesów wytwórczych, Międzynarodowe Seminarium Naukowe 2013; Logistyka w „kratkę”, Czasopismo Logistyka; Czynniki ryzyka w obszarze procesów przepływu informacji w jednostkach samorządowych – wyniki badań, Zeszyty naukowe Politechniki Śląskiej, Organizacja i Zarządzanie 2017; Szczegółowy obszar zawodowych zainteresowań: informatyka, aspekt zarządzania bezpieczeństwem informacji, bezpieczeństwem.