Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF. Z KBF i Centrum Kongresowym ICE Kraków, którego operatorem jest KBF, jest związany od 2013 r. Początkowo odpowiadał za działania związane z kreacją i brandingiem. Dziś jest odpowiedzialny za działania z zakresu public relations, komunikacji kryzysowej oraz zarządzania ryzykiem. Opiekuje się ponad 70-cioma markami z obszarów: przemysł spotkań, literatura, film, muzyka oraz turystyka. Pełnił obowiązki Kierownika Działu Nowych Mediów i PR. Jako członek zespołu Departamentu Marketingu KBF został nagrodzony Grand Prix V edycji konkursu Marketing Roku. Był laureatem 2. miejsca konkursie PRotony w kat. Debiut w PR oraz Złote Spinacze w kat. PR miejsca, miasta, regionu. Otrzymał także nominację do tytułu Młody Wilk - Odkrycie roku w konkursie Dyrektor Marketingu. Doświadczenie zdobywał prowadząc Biuro Promocji kina KIJÓW.CENTRUM w Krakowie, a także wspierając komunikacyjnie podmioty z branży life science. W Małopolskiej Sieci Kin Cyfrowych odpowiadał za promowanie wydarzeń zaliczanych do grupy alternative content. Jest promotorem cyklicznych spotkań ze studentami krakowskich uczelni, podczas których przekazuje wiedzę o przemyśle spotkań oraz jego znaczeniu dla marketingu miejsc i promocji marek miejskich. Prowadzi zajęcia na uczelniach w całej Polsce. Organizuje szkolenia grupowe i indywidualne. Prowadzi wydarzenia: konferencje, kongresy, sympozja, fora, gale firmowe, wydarzenia marketingowe, jubileusze, konferencje prasowe, koncerty, premiery filmowe, pikniki rodzinne, wydarzenia dla dzieci. Współpracował z takimi markami jak PEKAO S.A., TAURON Polska Energia, Pracuj.pl, Open Eyes Econnomy Summit, Uniwersytet Jagielloński, Croda Polska, Miasto Kraków, KBF, Bukovina Resort i Grupa Autoremo.
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu.
Psycholog, filolog, terapeuta EMDR, od lat czynnie związana z wiodącymi agencjami reklamowymi, zajmowała się kolejno copywritingiem, grafiką i webdesignem, badaniami marketingowymi, wreszcie projektowaniem kampanii reklamowych. Brała udział w projektowaniu i przygotowaniu kilkudziesięciu kampanii reklamowych i społecznych. Prowadziła kursy psychologii reklamy m.in. na Akademii Sztuk Pięknych i w Dolnośląskiej Szkole Wyższej.