Opis studiów

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona. Wypełnij formularz, a my znajdziemy dla Ciebie inne rozwiązanie lub damy znać, jeśli rekrutacja ruszy ponownie.

Formularz

 

Studia w formule online (synchronicznie).  


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski.

online

Produkty Salesforce zdobywają ogromną popularność na naszych rynkach, coraz więcej firm wdraża je własnymi siłami lub z pomocą firmy zewnętrznej. Wymaga to udziału konsultanta i to na każdym etapie projektu. Tymczasem nadal na rynku pracy zauważalny jest niedobór specjalistów z tej dziedziny. 

 

d

Studia na kierunku „Analityk i konsultant Salesforce” wyposażą Cię w umiejętności niezbędne w pracy konsultanta i analityka biznesowego:   

  • prowadzenie spotkań z klientem, analiza potrzeb 

  • zbieranie i notacja wymagań, mapowanie na system, współpraca z zespołem biznesowym i wytwórczym, wiedzę produktową z obszaru produktu Salesforce 

  • poznanie procesów biznesowych z obszaru sprzedaży, obsługi po sprzedaży, marketingu i e-commerce  

  • zrozumienie metodyk prowadzenia projektów. 

Studia wprowadzają w świat zaawansowanych procesów biznesowych implementowanych w ekosystemie Salesforce – CRM nr 1 na świecie. Celem studiów jest przygotowanie studenta do pracy z klientem, przeprowadzenie klienta przez proces edukacji produktowej (konsulting), prawidłowym opisaniem wymagań oraz odwzorowaniu tych wymagań na platformie.

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP 


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

nauka

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Skontaktuj się z nami

Korzyści?

  • Po ukończeniu studiów absolwent będzie przygotowany do podjęcia pracy w obszarach takich jak: konsultant biznesowy/techniczny CRM lub obsługi po sprzedaży, administrator systemów Salesforce, analityk biznesowy CRM.  

  • Przygotowanie do certyfikacji Salesforce. Certyfikacja znacząco zwiększa atrakcyjność kandydata na rynku pracy oraz otwiera możliwości pracy w środowisku międzynarodowym. 

  • Dla 3 najlepszych studentów zapewnione będą vouchery na podejście do certyfikatu. 

Efekty kształcenia

Wiedza:  

  • znajomość platformy Salesforce (Sales Cloud, Service Cloud, Pardot) 

  • podstawowe zrozumienie funkcjonalności Marketing Cloud.  

  • poznanie specyfiki branży (m.in. retail, healthcare, manufacturing), ich procesów i  używanych systemów informatycznych  

  • zrozumienie modeli danych  

  • Analityka Biznesowa w środowisku Salesforce 

  • Podstawy Zarządzania Projektami 

  • znajomość rynku i narzędzi IT w obszarze CRM i rozwiązań chmurowych służących automatyzacji procesów (sprzedaż, marketing, obsługa klienta) 

Umiejętności: 

  • budowanie strategii sprzedażowej opartej o systemy CRM (Customer Relationship Management)  

  • budowanie strategii marketingowej dla klientów B2B  

  • wykonywanie notacji biznesowej wymagań  

  • podstawowa konfiguracja i dopasowanie systemu Salesforce Sales Cloud, Service Cloud, Pardot  

Społeczne: 

  • efektywna komunikacja z klientem  

  • współpraca z zespołem technicznym 

Dla kogo?

  • Osób na stanowiskach związanych z procesami biznesowymi (sprzedaż, marketing, obsługa klienta), analitycy biznesowi, programiści, użytkownicy Salesforce lub innych systemów klasy CRM. Dla osób z doświadczeniem w roli konsultanta lub administratora Salesforce studia pomogą głównie usystematyzować wiedzę. 

  • Kandydaci kierunku powinni wykazywać się określonymi cechami m.in. posiadać umiejętności komunikacyjne szczególnie w relacjach biznesowych, kreatywność w szukaniu i proponowaniu rozwiązań, podstawowe umiejętności techniczne. 

  • Efektywność nauki znacznie zwiększa znajomość określonych procesów biznesowych i branżowych m.in sprzedaż w kanale tradycyjnym i e-commerce, obsługa posprzedażowa klienta, działania marketingowe. 

  • Wymagane doświadczenie w pracy z oraz znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. 

Praktyczny charakter studiów

  • Praca na programie Salesforce dostępnym całkowicie w chmurze. Największe na świecie zintegrowane środowisko do uczenia się i dostępem do wstępnie skonfigurowanych środowisk. 

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów na kierunku Analityk i konsultant Salesforce

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Rafał Modelski
Łukasz Bujło
Jakub Kątny
Wojciech Nizankowski
Bartosz Matuszczak
Kowalska
Rafał Modelski

Rafał Modelski w swojej karierze zawodowej skupia się na łączeniu różnych obszarów biznesu z technologią. W Software Center, Capgemini Polska pracuje z klientami znanymi na całym świecie tworząc i wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania szyte na miarę. W poprzedniej pracy...

Łukasz Bujło

Łukasz to ekspert w dziedzinie architektury biznesowej, specjalizujący się w rozwiązaniach Salesforce. Jego bogate doświadczenie, w tym w samej technologii Salesforce zdobywane przez ponad 8 lat na różnych stanowiskach pozwala mu na pełne zrozumienie i efektywne zarządzanie projektami w...

Jakub Kątny

Lider technologiczny Salesforce z wieloletnim doświadczeniem w pracy w międzynarodowych zespołach oraz absolwent Politechniki Świętokrzyskiej. Swoją przygodą z technologią Salesforce rozpoczynał ponad 5 lat temu od roli Junior Salesforce Developer. Jako Salesforce Technical Leader...

Wojciech Niżankowski

Wojciech od początku swojej kariery zawodowej zawsze pozostawał blisko świata biznesu, koncentrując się na bezpośrednim wsparciu i optymalizacji procesów biznesowych. Jego doświadczenie zawodowe rozpoczęło się od pracy jako prawnik korporacyjny dla największego pracodawcy w Polsce,...

Bartosz Matuszczak

Z IT związany zawodowo od ponad 20 lat glównie jako lead-developer oraz architekt oprogramowania. Przed Capgemini pracował w Siemensie oraz Nokii w obszarze embedded (C/C++). Od 2016 konecetruje się głównie na rozwiazaniach low-code oraz SaaS pomagając swoim klientom wdrożyć i...

Aleksandra Raźniak-Kowalska

Współwłaścicielka i Prezes firmy IT muffinsoft, której głównym obszarem działalności są wdrożenia i konsulting w technologii Salesforce. Inżynier z pasji i wykształcenia. Swoją karierę zawodową rozpoczęła 8 lat temu w korporacji, zdobywając doświadczenie od Programisty do...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

W listopadzie Biuro Rekrutacji jest nieczynne w każdą sobotę.

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF