Zarządzanie zespołem online to wyzwanie, przed którym stanęli wszyscy menedżerowie w momencie nagłego przejścia na system pracy zdalnej, wywołanego pandemią. Wiąże się ono z problemami i wyzwaniami, których nie doświadcza się w warunkach bezpośredniej pracy w firmie.
Nasz ekspert radzi: Jak skutecznie zarządzać zdalnym zespołem? Jak radzić sobie z izolacją społeczną? Jak prawidłowo komunikować się i wspierać emocjonalnie pracownika?
Jeżeli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, posłuchaj podcastu lub pobierz e-book.
Wystarczy wypełnić formularz, a w mailu zwrotnym otrzymasz link z dostępem do bezpłatnego materiału podcast + e-book.
50-minutowy podcast na temat skutecznego zarządzania zdalnym zespołem pozwoli dostarczyć kluczowych wskazówek, jak efektywnie komunikować się z pracownikiem.
13-stronicowy e-book wyjaśnia definicję wirtualnego zespołu. Zawiera szczegółowe instrukcje, jak poprawnie komunikować się z pracownikiem przy użyciu dostępnych narzędzi. Wyjaśnia, czym jest netykieta menedżera.
Najważniejsze zagadnienia:
- Komunikacja menedżera w pracy zdalnej
- Izolacja społeczna i wsparcie emocjonalne pracownika
- 7 najważniejszych zasad netykiety menedżera
Ekspert: Alicja Dettlaff
Menedżer kierunku zarządzanie, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej. Od 10 lat związana zawodowo z obszarami zarządzania zasobami ludzkimi. Praktyk i ekspert HR, rekruter, trener, szkoleniowiec. Pracując w takich firmach jak IKEA , Adecco, Incredible Innovation, współtworzyła korporacyjne zasady zarządzania, a także zdobywała cenną wiedzę w zakresie optymalizacji procesów wewnętrznych HR. Od początku swojej kariery zawodowej jej „konikiem” są skuteczne procesy rekrutacyjne i znalezienie najlepszego kandydata.