W tegorocznej edycji kampanii skupiamy się na temacie wątpliwości i stresu, które towarzyszą osobom stającym przed wyborem studiów. Obawy, które się pojawiają, są liczne i zróżnicowane. Czy będę w stanie odnaleźć się w nowym środowisku? Czy powróci era nauki zdalnej? W jaki sposób kształtować przyszłość w kontekście zmian klimatycznych? Czy stać mnie będzie na wynajem mieszkania w obliczu obecnie panujących cen? A co, jeśli nie sprostam wymaganiom sesji egzaminacyjnej?
Wszystkie te pytania zostały przeanalizowane w badaniu przeprowadzonym przez portal Student.pl w 2022 roku. Wyniki ukazały różnice między czynnikami wywołującymi stres u przyszłych studentów w przeszłości i obecnie. I to właśnie one zainspirowały nas i agencję WhiteBits do stworzenia kampanii, w której influencerzy mają misję wsparcia odbiorców pod hasłem „Ja też tak mam!”. Dzięki temu chcemy wspólnie uczynić proces nazywania i wyrażania swoich emocji bardziej naturalnym, bo przecież poczucie wątpliwości jest zjawiskiem absolutnie normalnym — zwłaszcza w sytuacjach, które są nowe.
W kampanię zaangażowali się: Kinga Sawczuk - kompleksiaraxx, Karolina Tuchalska-Siermińska - odnova.psycholog, Adam Mirek, Konrad Skotnicki - Doktor Z TikToka, Damian Pilas - demifilmuje, Piotr Mąka - the.booking, Weronika Zych - fireverka, którzy przyjęli rolę „buddy’ego”, nie moralizując, ale pokazując, że to, co się czuje, jest w porządku i warto o tym rozmawiać, bo w najbliższym otoczeniu może się okazać, że… ktoś ma tak samo jak Ty!
Głównym narzędziem kampanii jest TikTok, a nasz profil @uczelnie_merito pełni rolę landig page'a kampanii, uwzględniając sposób, w jaki młodzi odbiorcy korzystają z wyszukiwarki TikToka. W naszym feedzie już pojawiły się kluczowe materiały kampanii: główne wideo, w którym występują cztery postacie: Kinga Sawczuk, Adam Mirek, Weronika Zych oraz Karolina Tuchalska-Siermińska, oraz siedem wideo przekazów od poszczególnych influencerów, odnoszących się do kreatywnej idei kampanii #Jateżtakmam.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź już teraz profil @uczelnie_merito na TikToku oraz śledź publikacje naszych bohaterów na tej platformie.
Kampanię „#JaTeżTakMam” Uczelnie WSB Merito realizują we współpracy z zespołem White Bits po raz czwarty z rzędu. Akcja potrwa do końca września.