Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Efektywnie wykorzystywać media interaktywne w komunikacji,
- programować aplikacje dla mediów interaktywnych.

- Stosować wiedzę o technikach informatycznych stosowanych do obróbki plików graficznych,
- programowania interfejsów użytkownika i aplikacji webowych.

- Stosować algorytmy do przetwarzania i wizualizacji danych,
- poznasz podstawy programowania gier.

- Używać sztucznej inteligencji do realizacji grafiki cyfrowej,
- realizować projekty informatyczne.

- Posługiwać się urządzeniami i technikami multimedialnymi,
- poznasz zasady komunikowania się ułatwiające współpracę z firmami.

Praca dla Ciebie:
- Programista aplikacji webowych,
- specjalista UX,
- projektant interakcji,
- programista gier,
- programista front-end,
- programista grafiki,
- wsparcie informatyczne działów kreatywnych.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Specjalność adresowana jest do osób zorientowanych na wzmocnienie wiedzy, umiejętności i kompetencji technologicznych. Do przedmiotów kierunkowych wprowadza dużą dozę wiedzy technologicznej powiązanej z projektowaniem i programowaniem aplikacji webowych, zarówno po stronie backendu jak i interfejsu użytkownika, elementy programowania grafiki 3d i interakcji w grach. Algorytmy sztucznej inteligencji i metody wizualizacji danych wzmacniają wymiar programistyczny i analityczny powiązany z grafiką cyfrową.
- W realizacji projektów możliwa jest współpraca z uczestnikami innych specjalności. Dochodzi tam do wymiany doświadczeń, budowania interdyscyplinarnych zespołów, które integrują osoby zorientowane technologicznie i artystycznie. Będzie to miało miejsce również na przedmiotach wspólnych, jeszcze przed wprowadzeniem podziału na specjalności.

Nie czekaj, zapisz się już teraz! Pierwsi korzystają najwięcej!
do 27 maja
czesne już od
430 zł
363 zł
miesięcznie
Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:
-
800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
-
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:
-
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
-
Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 363 zł
Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Wprowadzenie do komunikacji społecznej
- Podstawy marketingu i public relations
- Podstawy grafiki cyfrowej
- Podstawy algorytmizacji
- Podstawy kształtowania relacji społecznych i komunikacji w przestrzeni
- Psychofizjologia widzenia
- Nowe trendy w kulturze masowej i audiowizualnej oraz mediach społecznościowych
- Rysunek analogowy i malarstwo
- Projektowanie graficzne znaków i symboli
- Fotografia i obraz ruchomy
- BHP - sylabus
- Psychologia i socjotechnika w komunikacji i marketingu
- Projektowanie przestrzeni multimedialnej w relacjach społecznych
- Kody sensoryczne w komunikacji
- Metody efektywnego uczenia się i pisania prac pojektowych
- Podstawy programowania
- Nowe trendy w mediach społecznościowych, komunikacji i sztuce cyfrowej II
- Komiks i ilustracja w mediach
- Rysunek cyfrowy i narzędzia informatyczne w grafice
- Eksperymentalna fotografia i obraz ruchomy
- Projekt zespolowy 1
- Język obcy (PDW)
- Warsztaty audio i wideo
- Pomiary biometryczne i oddziaływanie przekazu cyfrowego
- Podstawy kompozycji dźwięku i obrazu
- Animacja studyjna analogowa i cyfrowa
- Komunikacja werbalna w przekazie medialnym
- Przekaz audio-video w komunikacji masowej
- Eksperymentalny obraz i dźwięk
- Media społecznościowe w komunikacji
- Prawa autorskie i majątkowe w projektach medialnych
- Projektowanie zorientowane na użytkownika
- Projekt zespołowy 2
- Język obcy (PDW)
- Etyka w komunikacji medialnej
- Zarządzanie projektem medialnym
- Grafika 3D w komunikacji
- Rynek pracy w grafice cyfrowej i multimediach
- Komercjalizacja produktów cyfrowych
- Rzeczywistość wirtualna
- Projekt zespołowy 3
Przedmioty kształcenia specjalnościowego:
- Podstawy programowania systemów webowych
- Interfejsy użytkownika w systemach webowych
- Programowanie grafiki 3D
- Podstawy programowania gier
- Algorytmy i metody wizualizacji danych
- Sztuczna inteligencja w grafice cyfrowej.