Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Zrozumiesz perspektywę klienta w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
  • Nauczysz się jak, skutecznie komunikować się i negocjować z klientem. 
  • Poznasz metody planowania procesu sprzedaży i efektywne sposoby mierzenia wyników. 
 
Opis specjalności
  • Dowiesz się, jakie narzędzia psychologiczne mogą być pomocne w rekrutacji i selekcji handlowców. 
  • Poznasz wybrane techniki sprzedaży.
     
 
Opis specjalności

Praca dla Ciebie:

  • handlowiec, przedstawiciel handlowy, Key Account Manager,
  • menedżer, dyrektor działu sprzedaży, 
  • specjalista, ekspert ds. marketingu, 
  • konsultant, kierownik w dziale obsługi klienta, 
  • prezes, członek zarządu, właściciel, 
  • przedstawiciele wolnych zawodów mający kontakt z klientem. 
 
 

Program studiów

Przedmioty kształcenia specjalnościowego dla: Psychologia sprzedaży i marketingu

Zobacz program studiów

Wykładowcy

KKowalski
mgr inż. Krzysztof Kowalski

Absolwent Wydziału Elektrycznego ZUT w Szczecinie. Ukończył również zarządzanie jakością i studia MBA oraz Strategic Leadership Academy w ICAN Institute. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w Stoczni Szczecińskiej (1992-1998) jako kontroler jakości, a następnie w Sonion Polska...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Pobierz stronę do PDF