Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Poznasz mechanizmy rządzące ludzkim zachowaniem i postawami oraz nauczysz się budować i utrzymywać relacje z klientami.
- Nabierzesz śmiałości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych w sytuacjach służbowych.
- Nauczysz się identyfikować i rozwiązywać trudne sytuacje powstające w trakcie procesu sprzedaży.
- Zdobędziesz kompetencje miękkie i twarde w obszarze budowania i zarządzania zespołami.
- Dowiesz się, w jaki sposób kierować pracownikami, motywować ich i rozwijać ich kompetencje.
- Podniesiesz kwalifikacje zawodowe umożliwiające podjęcie pracy w dziale marketingu lub dziale personalnym.
- Poznasz mechanizmy i interakcje międzyludzkie zachodzące w organizacjach.
- Zyskasz kompetencje w zakresie rozwiązywania konfliktów.
Praca dla Ciebie:
- Menedżer ds. komunikacji społecznej odpowiedzialny za relacje z pracownikami i kontrahentami,
- Konsultant-negocjator w dziale obsługi klienta i HR,
- Key account manager odpowiedzialny za koordynację procesu komunikacji z kluczowymi klientami.
Opinia:
Dobra organizacja to podstawa - powie to każda mama, która łączy naukę z pracą zawodową. Uniwersytet WSB Merito dał mi taką możliwość. Już na początku roku akademickiego znałam grafik zajęć i mogłam bez problemu zaplanować obowiązki życia codziennego, w którym wiele się dzieje. Studiowałam, pracuję, jednocześnie zajmuję się córeczką Leną. Znajduję również czas na hobby. Moją pasją jest fotografia. Mam nadzieję, że w przyszłości połączę pasję z ukończonym kierunkiem studiów – zarządzaniem.
Program studiów
Przedmioty kształcenia specjalnościowego dla: Psychologia w zarządzaniu
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro rekrutacji - studia wyższe i podyplomowe
W dniach 11.11 oraz 19-21.11 Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
Parter
Śniadeckich 3
70-224 Szczecin
- pn-pt: 09:00 - 17:00
- so: 10:00 - 14:00