Organizatorzy

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu.

Zakres tematyczny

  • Podsumowanie realizacji projektu: cele, działania, rezultaty, dr Monika Wyrzykowska-Antkiewicz, Menedżer projektu
  • Gra decyzyjna (założenia, opracowanie, testowanie), dr Marcin Błażejowski, Koordynator Merytoryczny
  • Neuroandragogika – czyli jak uczy się dorosły mózg i czego mu do szczęścia potrzeb, dr Dorota Ackermann-Szulgit
  • Jak zwiększyć zaangażowanie w procesie uczenia się? Wykorzystanie gier i grywalizacji w nauczaniu i działaniach biznesowych, dr Magdalena Cyrklaff
  • Grywalizacja – obszary zastosowań i przykłady użycia, mgr Wojciech Ożga
  • Przedsiębiorczość jako metoda w edukacji, mgr Dominika Warska
  • Wspomaganie decyzji zarządczych przy wykorzystaniu gier symulacyjnych, mgr Marlena Adamska
  • Imagine jako narzędzie do tworzenia gier decyzyjnych, dr Katarzyna Wiśniewska-Borysiak
  • Gry decyzyjne w kształceniu menadżerów bezpieczeństwa, dr Jarosław Wojtas
  • Kształtowanie umiejętności i kompetencji społecznych poprzez implementowanie spersonalizowanych metod kształcenia, dr Katarzyna Smulska
  • Wykorzystanie nowoczesnych technologii w nauczaniu, mgr Joanna Buczyńska