Organizatorzy
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu.
Zakres tematyczny
- Podsumowanie realizacji projektu: cele, działania, rezultaty, dr Monika Wyrzykowska-Antkiewicz, Menedżer projektu
- Gra decyzyjna (założenia, opracowanie, testowanie), dr Marcin Błażejowski, Koordynator Merytoryczny
- Neuroandragogika – czyli jak uczy się dorosły mózg i czego mu do szczęścia potrzeb, dr Dorota Ackermann-Szulgit
- Jak zwiększyć zaangażowanie w procesie uczenia się? Wykorzystanie gier i grywalizacji w nauczaniu i działaniach biznesowych, dr Magdalena Cyrklaff
- Grywalizacja – obszary zastosowań i przykłady użycia, mgr Wojciech Ożga
- Przedsiębiorczość jako metoda w edukacji, mgr Dominika Warska
- Wspomaganie decyzji zarządczych przy wykorzystaniu gier symulacyjnych, mgr Marlena Adamska
- Imagine jako narzędzie do tworzenia gier decyzyjnych, dr Katarzyna Wiśniewska-Borysiak
- Gry decyzyjne w kształceniu menadżerów bezpieczeństwa, dr Jarosław Wojtas
- Kształtowanie umiejętności i kompetencji społecznych poprzez implementowanie spersonalizowanych metod kształcenia, dr Katarzyna Smulska
- Wykorzystanie nowoczesnych technologii w nauczaniu, mgr Joanna Buczyńska