W Wyższych Szkołach Bankowych pracują pozytywni i otwarci ludzie. Każdy student może liczyć na ich wsparcie, poradę i uśmiech. Biura Karier, dziekanaty, biura rekrutacji i wszystkie inne działy czekają na Was. Nie wahajcie się prosić ich pracowników o pomoc.

studenci podczas wspólnej nauki i dyskusji na Uniwersytecie WSB Merito

Pracownicy Portierni

Pracownicy portierni znają szkołę od podszewki. Pomogą zlokalizować salę, wypożyczyć sprzęt multimedialny, wskażą, gdzie znajduje się aula albo gdzie można napić się dobrej kawy. Podobno z pamięci recytują plany zajęć. 

Pracownicy Dziekanatu

Panie z dziekanatu mają swoje motto, które brzmi: „Dzień bez uśmiechu, to dzień stracony”. To nasze specjalistki od spraw trudnych. Dlatego studenci pojawiają się właśnie u nich, gdy mają do rozwiązania najbardziej skomplikowane sprawy związane z tokiem studiów. 

Pracownicy Działu Informatycznego

Pracownicy Działu Informatycznego dbają o to, by studenci zawsze mieli tyle internetu, ile potrzeba, a sprzęt w salach komputerowych był zawsze gotowy do akcji. 

Pracownicy Działu Studiów Podyplomowych i Szkoleń

Pracownicy Działu Studiów Podyplomowych i Szkoleń na Uniwersytecie WSB Merito badają, jakie potrzeby szkoleniowe mają firmy, i odpowiadają na te potrzeby za pośrednictwem innowacyjnych programów studiów, nowatorskich form prowadzenia zajęć i metod nauczania.