Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Zrozumiesz proces kreowania marki i wprowadzania jej na rynek.
  • Dowiesz się, jak projektować i budować relacje organizacji z klientem.
  • Poznasz właściwe narzędzia budowy i realizacji kampanii reklamowej w Internecie i dopasujesz do niej odpowiednie kanały promocji.
  • Dowiesz się, jak analizować i oceniać zjawiska wpływające na proces kreowania wizerunku organizacji w Internecie.
  • Dowiesz się, jak kreować kampanie marketingowe w sieci.
  • Poznasz aplikacje mobilne wykorzystywane w działaniach marketingowych.
  • Zrozumiesz specyfikę zachowania konsumentów w sieci.
  • Dowiesz się, jak efektywnie tworzyć i zarządzać dystrybucją treści w mediach społecznościowych oraz jak optymalizować strony internetowe z uwzględnieniem algorytmów wyszukiwarki Google.
  • Poznasz specyfikę handlu i problematykę zarządzania sprzedażą na różnych rynkach. 
  • Zdobędziesz umiejętności w zakresie planowania i prowadzenia badań marketingowych. 
  • Nauczysz się analizować rynki i zachowania klientów.

 

lic_sesjalato_16

Praca dla Ciebie

  • specjalist(k)a ds. marketingu 
  • specjalist(k)a SEM/SEO 
  • specjalist(k)a ds. marketingu internetowego 
  • analityk/czka internetowy/a 
  • specjalist(k)a w agencjach kreatywnych współpracujących z sektorem innowacyjnych technologii 
  • specjalist(k)a ds. mediów interaktywnych 
  • social media manager
  • e-commerce manager.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

E-marketing jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin. Towarzyszy temu równie prężny rozwój e-commerce. Internet stanowi poważne narzędzie biznesowe firm, służące do realizacji procesów zakupowych i sprzedażowych, wymiany informacji, rozliczeń finansowych, promocji, poszukiwania dostawców i pracowników. Wykorzystywany jest też do budowania przewagi konkurencyjnej i zwiększania efektywności działania. Rosnąca rola internetu w procesach decyzyjnych konsumentów wymaga wypracowania nowych modeli biznesu i innowacyjnego posługiwania się nim w procesach kreowania marek i produktów, ich dystrybucji oraz komunikacji marketingowej.

lic_sesjalato_17

W 2020 roku światowy rynek reklamy internetowej osiągnął wartość 335 miliardów dolarów. 

Według Google w 2021 roku ponad 50% wyszukiwań na świecie odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych. 

Ponad 90% użytkowników/czek internetu korzysta z mediów społecznościowych. 

Według badania HubSpot ponad 60% marketerów uważa, że wideo jest najważniejszym typem treści do wykorzystania w kampaniach marketingowych. 

Ponad 80% konsumentów twierdzi, że rekomendacje od innych użytkowników/czek wpływają na ich decyzje zakupowe. 

x

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 29 listopada
czesne już od
383 zł
349 zł
miesięcznie

Zapisując się do 29 listopada, zyskujesz: 

  • 400 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 316 zł/mies. 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 900 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 283 zł/mies. 

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A
Budynek A, pokój nr 005
87-100 Toruń

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr-cz: 08:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF