Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz uwarunkowania i konsekwencje wynikające z prowadzenia działalności przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym.
- Zrozumiesz problematykę finansów i rozliczeń międzynarodowych, dzięki czemu z łatwością dokonasz analizy na międzynarodowych rynkach finansowych.
- Poznasz procesy obsługi logistycznej i prawnej łańcuchów dostaw i transakcji w handlu międzynarodowym.
- Zidentyfikujesz podobieństwa i różnice kulturowe oraz dowiesz się, jak funkcjonować w otoczeniu międzynarodowym.
- Zrozumiesz proces podejmowania decyzji zakupowych, wpływ nastroju i emocji na proces decyzyjny czy sposoby wykorzystywania instrumentów marketingu mix w relacjach z klientami.
Praca dla Ciebie:
- specjalist(k)a w korporacji międzynarodowej
- specjalista zatrudniony w dużych polskich firmach o różnych profilach działalności, które są już obecne na rynku globalnym
- menedżer/ka w małych i średnich przedsiębiorstwach prywatnych, które
- pracownik instytucji otoczenia biznesu związanych z obsługą inwestorów zagranicznych i budowaniem relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi
- pracownik firm świadczących usługi dla biznesu w zakresie doradztwa, badań rynków zagranicznych.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
To studia osób, które chcą poznać nowoczesne trendy i innowacyjne metody komunikacji w mediach off- i onlinowych, a także skuteczne i nieszablonowe sposoby zarządzania sprzedażą.
Absolwenci tych kierunków mogą znaleźć zatrudnienie w różnych sektorach gospodarki, takich jak handel, usługi, produkcja, finanse, media, edukacja, administracja publiczna czy organizacje pozarządowe. Mogą również prowadzić własną działalność gospodarczą na rynkach krajowych i zagranicznych.
Program studiów
Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.