Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Opanujesz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki. 
  • Poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki.  
  • Nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędzy producentem a klientem. 
  • Dowiesz się, jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie. 
  • Nauczysz się, w jaki sposób zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym. 
  • Poznasz nowe trendy i sposób zastosowania ich w budowaniu marki i komunikacji marketingowej. 
  • Poznasz techniki marketingowe, które pozwolą Ci wprowadzić markę na rynek. 
  • Nauczysz się dbać o pozytywny wizerunek marki. Poznasz sposoby na budowanie relacji z klientami i społecznością. 
  • Nauczysz się tworzyć spójną komunikację związanej z marką. 
Sesja zdjęciowa Bydgoszcz SUM/LIC

Praca dla Ciebie:

  • właściciel/ka firmy działającej w branży marketingowej 
  • specjalista/ka w agencji reklamowej lub marketingowej
  • specjalista/ka w dziale marketingu 
  • Brand Manager 
  • Client Partner 
  • lider/ka zespołu sprzedażowego 
  • menadżer/ka zespołu 
  • doradca/czyni klienta 
  • specjalista/ka ds. sprzedaży 
  • specjalista/ka ds. promocji marki 
  • Project Manager 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Specjalność została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand managerów, odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki- osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie. 

 

Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie pełni marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały. 

Sesja zdjęciowa LIC Bydgoszcz
  • Marka to efekt dobrego pomysłu umiejętnie wprowadzonego w życie, a skuteczny branding, w tym branding osobisty (personal branding), nabiera coraz większego znaczenia. 
  • Współcześnie funkcjonuje bardzo dużo definicji marki. Ogólnie, można podzielić je na dwie zasadnicze grupy, zawierające w sobie wiele definicji, jedna przedstawia pojęcie z punktu widzenia sprzedawcy/wytwórcy a druga nabywcy. 
  • Utrzymanie przewagi konkurencyjnej danej marki wymaga ciągłego reagowania na zmiany, które zachodzą w jego otoczeniu. 
  • W dobie mediów społecznościowych, obecność na platformach takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn jest kluczowa. Dowiesz się, jak budować markę, tworzyć angażujący content i efektywnie komunikować się z potencjalnymi klientami. 
  • E-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi do utrzymania stałego kontaktu z klientami i pozyskiwania nowych. 
esg

Program studiów

Program studiów obejmuje przedmioty kierunkowe, realizowane przez wszystkich studentów oraz przedmioty specjalnościowe indywidualnie dobrane do poszczególnych specjalności, które możesz wybrać.

Zobacz program studiów

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

Uwaga ! Przerwa Świąteczna, Biuro Rekrutacji będzie nieczynne od 23.12.2024 do 01.01.2025

Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A
Budynek A, pokój nr 005
87-100 Toruń

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr-cz: 08:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF