Wojciech Ożga

Trener, informatyk, konsultant, analityk biznesowy, autor gier symulacyjnych oraz wykładowca. Posiada ponad 32-letnie - poparte szeregiem szkoleń - doświadczenie zawodowe (w różnych branżach i na różnych stanowiskach, m.in. w takich firmach, jak: PKO BP,  PKN ORLEN, Agora, UMK Toruń), które stanowi jego potencjał merytoryczny. Praktyk zarządzania projektami. Od ponad 22 lat uczestnik różnorodnych projektów - zarówno biznesowych z dużym zakresem i budżetem, jak i mniejszych (start-upy). Od 2005 roku prowadzi firmę, której celem jest wspieranie organizacji w prowadzeniu projektów oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie. Specjalista w szkoleniach przygotowujących wdrożenie metodyki projektowej w organizacjach. Organizator warsztatów dedykowanych firmom. Członek Project Management Institute,  posiada Master’s Certificate in Project Managment – The George Washington University School of Business. 

Mariusz Grudzień
Mariusz Grudzień

Trener, coach, Master Trener NLP, certyfikowany konsultant MindSonar®, menedżer, praktyk biznesu, doradca indywidualnego rozwoju zawodowego. Od ponad 22 lat współpracuje z różnymi branżami w kontekście doskonalenia potencjału osobistego, procesów i organizacji. Zorientowany na praktyczne patrzenie na projektowane modele i działania - aby przynosiły założone rezultaty oraz wspierały długofalową strategię firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w eksploracji biznesu, zdobyte na stanowiskach kierowniczych, operacyjnych oraz menedżerskich, które wykorzystuje w codziennej pracy trenerskiej i doradczej. Twórca Instytutu Skutecznego Działania. Jako coach i moderator współpracuje z samozarządzającymi się zespołami.  Od 2006 roku wspiera firmy w przygotowaniu i wdrażaniu zmian w kierunku Organizacji XXI w. Autor szkoleń z zakresu przywództwa i sprzedaży opartych na teorii integralnej K. Wilbera.  

Michał Dziamski
Michał Dziamski

Manager zwinnych zespołów, inżynier, trener, lider, praktyk Agile, wykładowca. Od ponad 19 lat związany z branżą IT (militarna, gaming, finansową) , tworzeniem oprogramowania i budowaniem efektywnych zespołów oraz procesów. Praca w polskich i międzynarodowych firmach umożliwiła poznanie różnych modeli zarządzania. Dzięki doświadczeniu zdobywanym na różnych poziomach organizacji potrafi zaproponować rozwiązania umożliwiające rozwój organizacji. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z obszaru przywództwa, dobrych praktyk zarządzania projektami, Agile, Scrum i prowadzenia zespołów. Stawia na praktyczne rozwiązania i dąży do maksymalizacji wartości produktu lub procesu. Zwolennik świadomego przywództwa, w rezultacie którego wspólnie osiąga się założone cele. Kieruje się maksymą, by być wiernym w rzeczach małych, aby dokonywać rzeczy wielkich.

Krzysztof Derech

Etatowy Menadżer Projektów (PMP®, PMI-ACP®, PRINCE2) współpracujący z polskimi i międzynarodowymi klientami, posiadający duże doświadczenie w zarządzaniu projektami w ich pełnym zakresie: począwszy od pierwszego kontaktu z klientem, a skończywszy na przekazaniu finalnego produktu. Od początku swojej kariery związany z branżą IT - początkowo jako inżynier, później menadżer, który w końcu osiadł w świecie projektów. W 2016 roku zarządzany przez niego projekt zdobył pierwszą nagrodę w konkursie PMI Poland Chapter Project of the Year. W oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie – podczas prowadzonych szkoleń i warsztatów - pomaga innym odkrywać pasje i budować umiejętności w obszarze zarządzania projektami. Zafascynowany indywidualnością drugiego człowieka, budowaniem relacji i znaczeniem przywództwa, które uważa za klucz do sukcesu. Ironia i dystans do siebie pozwalają mu pokonywać codzienne wyzwania. Absolwent studiów podyplomowych na kierunkach: studia menedżerskie, Akademia Trenera Biznesu i Akademia Przywództwa.

Znaniecki_Wojciech.png
Wojciech Znaniecki

Doktor nauk społecznych. Rozprawę doktorską poświęcił usprawnieniom procesu kierowania projektami B+R w obszarze obronności i bezpieczeństwa państwa.

Menadżer projektu (PMP®, PMI-ACP®, PSPO-I, PSM-I PRINCE2® Practitioner) z wieloletnim stażem poprzedzonym kilkunastoletnią praktyką w zawodzie programisty.

Wieloletni wolontariusz Project Management Institute Poland Chapter - organizacji szerzącej dobre standardy zarządzania projektami - oraz, były Dyrektor Zarządzający Oddziału Kujawsko-Pomorskiego PMI PC. Nagrodzony wyróżnieniem w konkursie PMI PC „Wolontariusz Roku 2019 – najlepszy lider”. Kierownik przedsięwzięcia nagrodzonego tytułem “PMI Poland Chapter Project of the Year 2017” w kategorii projektów zarządzanych zwinnie.

Znajduje satysfakcję w dostarczaniu wartości zarówno dla klientów jak i dla zespołu projektowego. Popularyzator lessons-learned i rozwoju poprzez korzystanie z doświadczenia. Niezrażony optymista. Wolny czas dzieli między rodzinę, naukę a rekreację nad i pod wodą. Absolwent studiów podyplomowych na kierunkach: Zarządzanie Projektami, i Akademia Przywództwa.