Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Akademia menedżera sprzedaży.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
(45 godz.)
  • Moje zasoby, czyli analiza własnych zasobów i obszarów do rozwoju pod kątem sprzedaży
  • Psychologia zachowań klientów
  • Sztuka skutecznej komunikacji
  • Kluczowe umiejętności negocjacyjne – moduł z możliwością uzyskania Certyfikatu Franklin University
  • Psychologiczne mechanizmy wpływu w sprzedaży
  • Budowanie autorytetu i wiarygodności w oczach klienta
  • Typologia klientów – jak dopasować język, argumenty i sposób komunikacji
  • Strategie radzenia sobie z odmową i obiekcjami
  • Utrzymywanie relacji posprzedażowej i budowanie lojalności klientów
  • Praca z emocjami w procesie sprzedaży – własnymi i klienta
  • Wewnętrzna motywacja i odporność psychiczna w sprzedaży
ORGANIZACJA SPRZEDAŻY
(45 godz.)
  • Zarządzanie strategiczne sprzedażą
  • Strategie sprzedaży – tworzenie i realizacja
  • Tworzenie planu sprzedaży, kontrola, analiza, stymulacja wyników
  • Zarządzanie kanałami dystrybucji
  • Finanse
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
(45 godz.)
  • Zarządzanie zespołami handlowymi
  • Zarządzanie procesem rozwoju pracowników
  • Przywództwo
  • Coaching i mentoring- moduł z możliwością uzyskania certyfikatu Franklin University
  • Zarządzanie zmianą
  • Motywowanie pracowników
  • Dopasowywanie zadań do typów osobowości członków zespołu
  • Zarządzanie emocjami w pracy
  • Asertywność
E-COMMERCE I NOWOCZESNY MARKETING
(18 godz.)
  • E-commerce jako jeden z najsilniejszych kanałów sprzedaży
  • Rynkowe uwarunkowania sprzedaży online
  • Przeniesienie biznesu do internetu
  • Tworzenie silnej marki online
  • Budowanie kanałów na portalach społecznościowych, e-marketing
  • Reklamy w mediach społecznościowych
  • Nowoczesne narzędzia marketingowe - przegląd i przykłady zastosowań
Liga Mistrzów Sprzedaży
(18 godz.)
  • Zebranie i podsumowanie narzędzi ze studiów
  • Zamknięcie proces
Forma zaliczenia
Projekt zespołowy - prezentacja projektu połączona z dyskusją