Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Akademia menedżera sprzedaży.
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
(45 godz.)
- Moje zasoby, czyli analiza własnych zasobów i obszarów do rozwoju pod kątem sprzedaży
- Psychologia zachowań klientów
- Sztuka skutecznej komunikacji
- Kluczowe umiejętności negocjacyjne – moduł z możliwością uzyskania Certyfikatu Franklin University
- Psychologiczne mechanizmy wpływu w sprzedaży
- Budowanie autorytetu i wiarygodności w oczach klienta
- Typologia klientów – jak dopasować język, argumenty i sposób komunikacji
- Strategie radzenia sobie z odmową i obiekcjami
- Utrzymywanie relacji posprzedażowej i budowanie lojalności klientów
- Praca z emocjami w procesie sprzedaży – własnymi i klienta
- Wewnętrzna motywacja i odporność psychiczna w sprzedaży
ORGANIZACJA SPRZEDAŻY
(45 godz.)
- Zarządzanie strategiczne sprzedażą
- Strategie sprzedaży – tworzenie i realizacja
- Tworzenie planu sprzedaży, kontrola, analiza, stymulacja wyników
- Zarządzanie kanałami dystrybucji
- Finanse
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
(45 godz.)
- Zarządzanie zespołami handlowymi
- Zarządzanie procesem rozwoju pracowników
- Przywództwo
- Coaching i mentoring- moduł z możliwością uzyskania certyfikatu Franklin University
- Zarządzanie zmianą
- Motywowanie pracowników
- Dopasowywanie zadań do typów osobowości członków zespołu
- Zarządzanie emocjami w pracy
- Asertywność
E-COMMERCE I NOWOCZESNY MARKETING
(18 godz.)
- E-commerce jako jeden z najsilniejszych kanałów sprzedaży
- Rynkowe uwarunkowania sprzedaży online
- Przeniesienie biznesu do internetu
- Tworzenie silnej marki online
- Budowanie kanałów na portalach społecznościowych, e-marketing
- Reklamy w mediach społecznościowych
- Nowoczesne narzędzia marketingowe - przegląd i przykłady zastosowań
Liga Mistrzów Sprzedaży
(18 godz.)
- Zebranie i podsumowanie narzędzi ze studiów
- Zamknięcie proces
Forma zaliczenia

Projekt zespołowy - prezentacja projektu połączona z dyskusją