Od ponad 25 lat jest związana z biznesem, współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami i wykorzystuje psychologię na rzecz wzrostu efektywności i satysfakcji z pracy pracowników. Doktor psychologii i trener biznesu. Master Certificate Coach. Przede wszystkim praktyk. Towarzyszy organizacjom w procesach przechodzenia przez zmiany, w tym w procesach związanych z rozwijaniem relacji opartych jednocześnie na asertywności i współpracy. Na co dzień kieruje zespołem specjalistów w Personel System który realizuje strategiczne projekty rozwojowe dla firm i organizacji. Prowadzi sesje doradcze dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej, specjalistów i konsultantów we wszelkich obszarach związanych z wykorzystaniem psychologii w biznesie oraz z zarządzaniem firmą, tworzeniem jej strategii, misji, kultury organizacyjnej. Praktykuje również jako coach, posiada akredytację na poziomie Master Coach w International Coaching Federation. Wspiera kadry między innymi takich działów w przedsiębiorstwach jak: Marketing, Sprzedaż, Zaopatrzenie, Łańcuch Dostaw, Informatyka, Technika, COK, Pion Obsługi Klienta, Telemarketing – ma zakontraktowanych ponad 3500h coachingowych. W wolnym czasie piszę książki z obszaru praktycznego wykorzystania psychologii w biznesie. Jak dotąd ma na swoim koncie 6 książek i kilkadziesiąt publikacji naukowych. Ostatnio natomiast wydała książkę „Asertywny Rodzic” traktująca o tym jak reagować na zachowania różne, jak być stanowczym i jednocześnie łagodnym.
Trener Biznesu / coach/ Rysowniczka biznesowa w Personel System
Od 10 lat współpracuje ze średnią kadrą zarządzającą i realizuje złożone projekty szkoleniowo- coachingowe dla menedżerów różnych firm i organizacji. Jest trenerem kadry menadżerskiej kilku wiodących firm na rynku polskim. Ze względu na swoje doświadczenie zawodowe specjalizuje się w tematach związanych z zarządzaniem zespołem oraz ze sprzedażą i profesjonalną obsługa Klienta. Od kilku lat związana z Uniwersytetem WSB Merito w Toruniu i w Bydgoszczy.
Trenerka myślenia wizualnego, Rysowniczka konferencyjna. Prowadzi warsztaty dla kadry menedżerskiej ucząc jak rysunkiem można zwiększyć efektywność swoich wystąpień. Zespoły handlowe uczy jak wykorzystać rysunek w sprzedaży i w prezentacji handlowej. Przygotowuje również pracowników firm, z którymi współpracuje do konkursów autoprezentacyjnych ucząc, jak można urozmaicić takie wystąpienie wprowadzając rysunek. Ze względu na wieloletnie doświadczenie w pracy z Biznesem uczy i pokazuje jak wykorzystać rysunek i myślenie wizualne właśnie w tym obszarze i jak zwiększyć swoją skuteczność biznesową dzięki rysunkom. Oprócz warsztatów z „Rysunek w biznesie” rysuje konferencje, wystąpienia, warsztaty. Zajmuje się facylitacją graficzną. Tworzy również rysunki do webinarów, live’ów i kursów on-line. Autorka kursu on-line „Rysunek w Biznesie”.
Na co dzień związana z Personel System.
Doświadczenie biznesowe zdobywa projektując i prowadząc szkolenia od 2002 roku. Praktykę biznesową nabył w takich firmach jak Orange Polska S.A., Burger King Poland S.A. oraz prowadząc własną działalność szkoleniowo – doradczą. W Orange Polska S.A. do 2013 r. pełnił funkcję Trenera Programowego, odpowiedzialnego za przygotowywanie i wdrażanie projektów rozwojowych dla menedżerów i trenerów wewnętrznych. Zarządzał zespołami projektowymi. W Burger King Poland S.A, do 2017 r. był menedżerem ds. szkoleń i rozwoju. Od 13 lat współpracuje z Uniwersytetem WSB Merito Wrocław, Bydgoszcz, Toruń (wcześniej Wyższa Szkoła Bankowa). Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania, obsługi klienta, psychologii rozwiązywania konfliktów, rozwoju umiejętności trenerskich oraz coachingowych. Projektuje i realizuje szkolenia, zarządza merytorycznie projektami edukacyjnymi, realizuje projekty doradcze.
Doświadczenie szkoleniowe zdobył na sali w wersji offline i online, realizując ponad 1200 dni szkoleniowych. W szczególności rozwijając kompetencje miękkie, menedżerskie i specjalistyczne właścicieli firm, menedżerów, ekspertów, specjalistów w wielu różnych branżach i instytucjach.
Specjalizuje się w tematach związanych z: rozwojem kompetencji menedżerskich, budowaniem efektywności osobistej i zespołowej, zarządzania projektami, sprzedaży i obsługi Klienta, negocjacji handlowych, szeroko rozumianej komunikacji - F2F, telefonicznej i mailowej. Do rozwoju podchodzi jak do projektu i do procesu, szeroko planując różnorodne działania i wykorzystując dopasowane narzędzia rozwojowe