Joanna Wrycza-Bekier-do biogramu_0.jpg
dr Joanna Wrycza - Bekier

wykładowca | opiekun merytoryczny kierunku "Copywriting"

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe, literackie i reklamowe. Książki te zdobyły status bestsellerów i doczekały się kilku wydań. Pod pseudonimem Emilia Becker publikuje książki dla dzieci i młodzieży, doceniane przez nauczycieli i rodziców (np. Marcel i czas, Siedem kolorów wspomnień). Pisze artykuły do czasopism naukowych i branżowych (np. „Marketing w Praktyce”, „Firmer” i „Marketer Plus). Jest autorką ok. 100 tekstów eksperckich na swoim blogu Poradnik Pisania, który prowadzi od 2011 roku. Wykłada na biznesowych studiach podyplomowych i wypowiada się jako ekspert na portalach (np. Pracuj.pl, PRoto, Puls Biznesu). Występuje na konferencjach branżowych, np. Online Marketing Day. Jako trenerka biznesu lub prelegentka współpracowała z takimi organizacjami jak: L’Oréal, Viessmann, Nordea, Canal Plus, Muzeum Narodowe. Uważa, że każdy, kto chce pracować nad warsztatem, może nauczyć się pisać.

Michał Lewandowski

Współopiekunem kierunku jest copwyriter, który doskonale wie, jak trafić do swojej widowni – niezależnie, czy za pomocą treści, czy podczas wykładu. Jako założyciel StandArt Copywriter skupił się na pomocy mini i mikro przedsiębiorcom. Wykorzystuje w swojej pracy wszystkie dostępne narzędzia, techniki i metody, by skutecznie zareklamować, sprzedać lub komunikować w imieniu swoich klientów. Celem i misją jego działalności jest sprawienie, by „mali gracze” mogli konkurować z korporacyjnymi gigantami.
Przez lata związany z branżą artystyczną, wyrobił w sobie unikalne poczucie estetyki i odkrył, jak skutecznie docierać do ludzi. Wielokrotnie dzielił się swoją wiedzą (m.in. za pomocą: wykładów, poradników, konsultacji, kursów) i wie, na czym polega różnica między przedstawieniem wiedzy a przekazaniem jej.

Kuba Karamara

Ponad 10 lat pisania, tworzenia, projektowania i zdobywania wiedzy sprawiły, że Kuba na ten moment może w pełni nazwać się emerytowanym SEO copywriterem. Nie oznacza to, że całkowicie odszedł od swojego fachu. Bazując na swoim doświadczeniu, wiedzy i umiejętnościach stworzył agencję TXT4SEO, która miesięcznie dostarcza kilkaset artykułów dla przeróżnych branż. 
Oprócz tego konsultuje, szkoli i uczy młodych copywriterów, jak powinno się pisać. Czy to za pośrednictwem jego kanału na YouTube, czy to dzięki ebookom, czy w trakcie kursu – Kuba po prostu uwielbia dzielić się wiedzą z zakresu copywritingu! 

Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w infoShare Academy, gdzie odpowiadał za rozwój platformy szkoleniowej z kursami online dla branży IT. Założyciel marek GIT Wakacje i Jestem GIT działających w branży turystycznej.

Koordynator merytoryczny i wykładowca na kierunkach Social Media Manager oraz Digital Marketing Manager.  Absolwent marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

Mateusz Zych.jpeg
Mateusz Zych

Specjalista od reklamy płatnej Google Ads i analityki internetowej, gdzie głównie korzysta z narzędzi takich jak Google Analytics (UA/4) i Google Tag Manager. W pracy marketera/analityka wykorzystuje również swoją wiedzę techniczną, zdobytą podczas projektowania stron i sklepów internetowych przy wykorzystaniu systemu WordPress, co pozwala mu lepiej zrozumieć i opracować strategię analityczną i marketingową dla klientów.