Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. 

 

Poleć znajomemu studia na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, zyskaj 10% zniżki w czesnym. Szczegóły, BON do pobrania:

 

BON

sposób realizacji studiów: online

Marketing treści czy też content marketing są w arsenale marketerów i marketerek od dawna. Co więc sprawiło, że postanowiliśmy przygotować studia podyplomowe, które nauczą jak najlepiej wykorzystywać te narzędzia w praktyce? Przede wszystkim duża potrzeba uporządkowania wiedzy, standardów i prawidłowego odczytania obu członów nazwy Content Marketing. Bo poza słowem "content" (czyli treści) mamy tu do czynienia także ze słowem "marketing". A w marketingu chodzi o strategiczne, poukładane, zoptymalizowane i oparte na danych procesy, a nie tylko o kreatywność. 
Naszą ambicją było i jest wykształcenie otwartych marketerów i marketerek, którzy będą dobrze wykorzystywali treści strategicznie i nauczą się, jak zdobywać przewagi konkurencyjne z pomocą dobrze dobranych i skonstruowanych strategicznie treści. 

sp_content

Celem studiów jest wyposażenie marketerów i marketerki z różnych branż w wiedzę z zakresu strategicznego i analitycznie zorientowanego wykorzystywania treści. Program studiów został opracowany tak, aby słuchacze i słuchaczki przeszli całą drogę – od umiejętności strategicznego wkomponowywania treści w działania marketingowe po wykorzystanie narzędzi AI (sztucznej inteligencji) w różnych formatach. Zależy nam na praktycznym ujęciu tematu dlatego stawiamy na ćwiczenia w modelu Action Learning i pracę projektową ze specjalistami z branży.  

20240115_MERITO_TOR_SW_Niklas

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

Zostaw kontakt

skontkatuj się z nami

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz umiejętności strategicznego wkomponowywania treści w działania marketingowe,
  • Poznasz modele strategiczne właściwe dla marketingu B2C i B2B,
  • Dowiesz się jak projektować i przeprowadzać badania i testy, by optymalizować treści pod poszczególne platformy i cele marketingowe, 
  • Nauczysz się tworzyć treści marketingowe w różnych formatach – w tym video i video efemeryczne,
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia AI do pomiaru, a nawet etycznego tworzenia treści marketingowych
  • Zwiększysz swoją atrakcyjność na rynku pracy. I/lub poprawisz efektywność swojego biznesu

Dla kogo?

Studia skierowane są do marketerów i marketerek, którzy chcą uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę na temat wykorzystania treści w działaniach marketingowych. To także intensywna nauka dla tych, którzy są otwarci na nową wiedzę, nowe narzędzia i nie boją się z pomocą metody naukowej weryfikować swoich założeń biznesowych. Na zajęcia dobrze odnajdą się w szczególności osoby z branży marketingowej:

  • z doświadczeniem i widzą, która wymaga ciągłego uzupełniania,
  • na początku drogi, którzy chcą się szybko uczyć i porządkować nabytą wiedzę z zakresu marketingu treści,
  • współpracujący z działami sprzedaży i wspierający działania sprzedażowe dla większej efektywności i synergii działań

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 31 lipca
czesne już od
271 zł
254 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz 800 zł, dzięki: 

  • 400 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 237 zł/mies. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1000 zł: 

  • 600 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 229 zł/mies. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Majchrzak
Joanna Wrycza-Bekier-do biogramu_0.jpg
Piotr Bucki

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing Jest strategiem, researcherem i badaczem trendów oddanym ideii copyleft i kulturze remiksu. Doświadczenie i wiedzę zdobywa realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie...

Katarzyna Majchrzak

Certyfikowana specjalistka Google Analytics i Google Ads. Związana z branżą marketingu internetowego od ponad dziesięciu lat. Bibliotekarka z wykształcenia, marketerka z wyboru i zamiłowania. Doświadczenie marketingowe zdobywała pracując w krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie...

dr Joanna Wrycza - Bekier

wykładowca | opiekun merytoryczny kierunku "Copywriting"

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania) pomagają tworzyć lepsze teksty internetowe,...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A 87-100 Toruń
87-100 Toruń

Telefon: +48 538 688 806 studia podyplomowe
Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF