Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. 

 

Poleć znajomemu studia na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, zyskaj 10% zniżki w czesnym. Szczegóły, BON do pobrania:

 

BON

 

Rekrutacja na kierunek, którym jesteś zainteresowany(-na), została zakończona lub nie została uruchomiona? - Nic straconego! Zostaw nam kontakt, wypełniając poniższy formularz, a my poinformujemy Cię, gdy nabór ruszy ponownie.

 

Wypełnij formularz

sposób realizacji studiów: online

Marketing treści czy też content marketing są w arsenale marketerów i marketerek od dawna. Co więc sprawiło, że postanowiliśmy przygotować studia podyplomowe, które nauczą jak najlepiej wykorzystywać te narzędzia w praktyce? Przede wszystkim duża potrzeba uporządkowania wiedzy, standardów i prawidłowego odczytania obu członów nazwy Content Marketing. Bo poza słowem "content" (czyli treści) mamy tu do czynienia także ze słowem "marketing". A w marketingu chodzi o strategiczne, poukładane, zoptymalizowane i oparte na danych procesy, a nie tylko o kreatywność. 
Naszą ambicją było i jest wykształcenie otwartych marketerów i marketerek, którzy będą dobrze wykorzystywali treści strategicznie i nauczą się, jak zdobywać przewagi konkurencyjne z pomocą dobrze dobranych i skonstruowanych strategicznie treści. 

sp_content

Celem studiów jest wyposażenie marketerów i marketerki z różnych branż w wiedzę z zakresu strategicznego i analitycznie zorientowanego wykorzystywania treści. Program studiów został opracowany tak, aby słuchacze i słuchaczki przeszli całą drogę – od umiejętności strategicznego wkomponowywania treści w działania marketingowe po wykorzystanie narzędzi AI (sztucznej inteligencji) w różnych formatach. Zależy nam na praktycznym ujęciu tematu dlatego stawiamy na ćwiczenia w modelu Action Learning i pracę projektową ze specjalistami z branży.  

20240115_MERITO_TOR_SW_Niklas

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

Zostaw kontakt

skontkatuj się z nami

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz umiejętności strategicznego wkomponowywania treści w działania marketingowe,
  • Poznasz modele strategiczne właściwe dla marketingu B2C i B2B,
  • Dowiesz się jak projektować i przeprowadzać badania i testy, by optymalizować treści pod poszczególne platformy i cele marketingowe, 
  • Nauczysz się tworzyć treści marketingowe w różnych formatach – w tym video i video efemeryczne,
  • Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia AI do pomiaru, a nawet etycznego tworzenia treści marketingowych
  • Zwiększysz swoją atrakcyjność na rynku pracy. I/lub poprawisz efektywność swojego biznesu

Dla kogo?

Studia skierowane są do marketerów i marketerek, którzy chcą uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę na temat wykorzystania treści w działaniach marketingowych. To także intensywna nauka dla tych, którzy są otwarci na nową wiedzę, nowe narzędzia i nie boją się z pomocą metody naukowej weryfikować swoich założeń biznesowych. Na zajęcia dobrze odnajdą się w szczególności osoby z branży marketingowej:

  • z doświadczeniem i widzą, która wymaga ciągłego uzupełniania,
  • na początku drogi, którzy chcą się szybko uczyć i porządkować nabytą wiedzę z zakresu marketingu treści,
  • współpracujący z działami sprzedaży i wspierający działania sprzedażowe dla większej efektywności i synergii działań

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Katarzyna Majchrzak
Joanna Wrycza-Bekier-do biogramu_0.jpg
Piotr Bucki

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing Jest strategiem, researcherem i badaczem trendów oddanym ideii copyleft i kulturze remiksu. Doświadczenie i wiedzę zdobywa realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie...

Katarzyna Majchrzak

Certyfikowana specjalistka Google Analytics i Google Ads. Związana z branżą marketingu internetowego od ponad dziesięciu lat. Bibliotekarka z wykształcenia, marketerka z wyboru i zamiłowania. Doświadczenie marketingowe zdobywała pracując w krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie...

dr Joanna Wrycza-Bekier

wykładowca | opiekun merytoryczny kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy

Jest autorką ok. 20 książek: naukowych, poradnikowych i beletrystycznych. Jej podręczniki kreatywnego pisania (takie jak Magia słów, Webwriting, Fast text, Szkoła twórczego pisania)...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Uwaga ! Przerwa Świąteczna, Biuro Rekrutacji będzie nieczynne od 23.12.2024 do 01.01.2025

Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A 87-100 Toruń
87-100 Toruń

Telefon: +48 538 688 806 studia podyplomowe
Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF