Opis kierunku
Studia w formule online (synchronicznie).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito.
Poleć znajomemu studia na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, zyskaj 10% zniżki w czesnym. Szczegóły, BON do pobrania:
Rekrutacja na kierunek, którym jesteś zainteresowany(-na), została zakończona lub nie została uruchomiona? - Nic straconego! Zostaw nam kontakt, wypełniając poniższy formularz, a my poinformujemy Cię, gdy nabór ruszy ponownie.
Marketing treści czy też content marketing są w arsenale marketerów i marketerek od dawna. Co więc sprawiło, że postanowiliśmy przygotować studia podyplomowe, które nauczą jak najlepiej wykorzystywać te narzędzia w praktyce? Przede wszystkim duża potrzeba uporządkowania wiedzy, standardów i prawidłowego odczytania obu członów nazwy Content Marketing. Bo poza słowem "content" (czyli treści) mamy tu do czynienia także ze słowem "marketing". A w marketingu chodzi o strategiczne, poukładane, zoptymalizowane i oparte na danych procesy, a nie tylko o kreatywność.
Naszą ambicją było i jest wykształcenie otwartych marketerów i marketerek, którzy będą dobrze wykorzystywali treści strategicznie i nauczą się, jak zdobywać przewagi konkurencyjne z pomocą dobrze dobranych i skonstruowanych strategicznie treści.
Celem studiów jest wyposażenie marketerów i marketerki z różnych branż w wiedzę z zakresu strategicznego i analitycznie zorientowanego wykorzystywania treści. Program studiów został opracowany tak, aby słuchacze i słuchaczki przeszli całą drogę – od umiejętności strategicznego wkomponowywania treści w działania marketingowe po wykorzystanie narzędzi AI (sztucznej inteligencji) w różnych formatach. Zależy nam na praktycznym ujęciu tematu dlatego stawiamy na ćwiczenia w modelu Action Learning i pracę projektową ze specjalistami z branży.
Co zyskujesz?
- Nabędziesz umiejętności strategicznego wkomponowywania treści w działania marketingowe,
- Poznasz modele strategiczne właściwe dla marketingu B2C i B2B,
- Dowiesz się jak projektować i przeprowadzać badania i testy, by optymalizować treści pod poszczególne platformy i cele marketingowe,
- Nauczysz się tworzyć treści marketingowe w różnych formatach – w tym video i video efemeryczne,
- Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia AI do pomiaru, a nawet etycznego tworzenia treści marketingowych
- Zwiększysz swoją atrakcyjność na rynku pracy. I/lub poprawisz efektywność swojego biznesu
Dla kogo?
Studia skierowane są do marketerów i marketerek, którzy chcą uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę na temat wykorzystania treści w działaniach marketingowych. To także intensywna nauka dla tych, którzy są otwarci na nową wiedzę, nowe narzędzia i nie boją się z pomocą metody naukowej weryfikować swoich założeń biznesowych. Na zajęcia dobrze odnajdą się w szczególności osoby z branży marketingowej:
- z doświadczeniem i widzą, która wymaga ciągłego uzupełniania,
- na początku drogi, którzy chcą się szybko uczyć i porządkować nabytą wiedzę z zakresu marketingu treści,
- współpracujący z działami sprzedaży i wspierający działania sprzedażowe dla większej efektywności i synergii działań
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA
Uwaga ! Przerwa Świąteczna, Biuro Rekrutacji będzie nieczynne od 23.12.2024 do 01.01.2025
Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A 87-100 Toruń
87-100 Toruń
- anna.adamczyk@torun.merito.pl studia SP
- kinga.kolodziej@torun.merito.pl studia MBA
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00