Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
DATA-DRIVEN CONTENT MARKETING - WPROWADZENIE
(22 godz.)
  • Content Marketing I jego miejsce w strategii marketingowej firmy ( 4 godz.),
  • Filozofia customer centric I projektowanie propozycji wartości (4 godz.),
  • Warsztat tworzenia strategii Content Marketingowej (6 godz.),
  • Mapowanie treści w content marketingu – Modele RACE, See Think Do Care, AIDA (8 godz.)
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY ZACHOWAŃ KONSUMENTA W SIECI
(14 godz.)
  • Psychologia zachowań konsumenta – aspekty przetwarzania i konsumowania treści (4 godz.),
  • Psychologiczne aspekty transmisji społecznej – treści wirusowe ( 2 godz.),
  • Warsztat tworzenia treści wirusowych (4 godz.),
  • Psychografia i narzędzia opisywania grupy docelowej w content marketingu   ( 4 godz.)
PRAWNE ASPEKTY REALIZACJI STRATEGII CONTENT MARKETINGOWEJ
(12 godz.)
  • Prawne aspekty współpracy z twórcami treści(4 godz.),
  • Prawne aspekty tworzenia treści – kultura remiksu, memy, satyra (4 godz.),
  • Współpraca z agencjami content marketingowymi i influencer marketingowymi ( 4 godz.)
PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA DATA DRIVEN CONTENT MARKETING
(71 godz.)
  • Strategia Inbound Marketingu – wstęp do wykorzystania treści w praktyce    (4 godz.),
  • Treści własne – blog (4 godz.),
  • Warsztat copywritingu (4 godz.),
  • Warsztat kreatywnego pisania (6 godz. ),
  • Strategie wykorzystania AI w badaniach treści i tworzeniu treści (6 godz.),
  • Facebook Ads, treści na Facebooku i analityka na FB (8 godz.),
  • Instagram Ads, treści na Instagramie i analityka na Instagramie (12 godz.),
  • You Tube i strategia tworzenia treści  Video (6 godz.),
  • Tik Tok i strategia tworzenia treści (6 godz.),
  • E-mail marketing (6 godz.),
  • Micro-copy i web writing (4 godz.),
  • Warsztat tworzenia treści wizualnych (4 godz.)
ANALITYKA I BADANIA MARKETINGOWE
(44 godz.)
  • Google Analytics   (8 godz.)
  • Konfiguracja Google Analytics    ( 4 godz.)
  • Data Driven Content Marketing I Data Storytelling   (8 godz.)
  • Projektowanie eksperymentów i tekstów w internecie     ( 4 godz.)
  • Ilościowe badania marketingowe   ( 8 godz.)
  • Jakościowe badania marketingowe    (8 godz.)
  • Badania neuromarketingowe   (4 godz)
PROJEKT
(8 godz.)
  • Seminarium podyplomowe (8 godz.)
Forma zaliczenia
Projekt
obrona projektu