Aleksandra Wilczyńska
Aleksandra Wilczyńska

Ma ponad 20 lat doświadczenia we wspieraniu biznesu w bardzo różnorodnych rolach, od liderki w obszarach obsługi klienta, handlowym oraz technicznym, poprzez kierowniczkę projektów, aż po zarządzanie funkcjami i działami HR. Od wielu lat wspiera budowanie oraz wdrażanie strategii w obszarze zarządzania ludźmi, pomaga firmom budować i usprawniać procesy skupione wokół doświadczeń pracownika oraz wdraża rozwiązania technologiczne wspierające pracę działów HR. Prywatnie pasjonatka literatury, ciągłego uczenia się, AFOL oraz amatorka obserwacji ptaków, mama i przewodniczka trójki dorastających kobiet.

Milena Brzezińska-Misiewicz
Milena Brzezińska-Misiewicz

Szkoleniowiec, wykładowca i ekspert marketingu z 12-letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, społecznej odpowiedzialności biznesu, budowaniu marek oraz public relations. Pracuje jako niezależny konsultant z korporacjami, agencjami reklamowymi, markami osobistymi, międzynarodowymi firmami i fundacjami. Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego oraz kilku kierunków studiów podyplomowych. 

Katarzyna Smola
Katarzyna Smola

Specjalistka w zakresie rozwoju biznesu, employer brandingu oraz marketingu z ponad 15-letnim stażem zawodowym. Od dwóch lat wykłada także na studiach podyplomowych na kierunku Employer Branding na uczelni Merito w Gdańsku. Aktualnie pracuje jako Business Development Manager w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Zagranicznym Biurze w Amsterdamie, gdzie odpowiada za pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz analizę trendów rynkowych. Wcześniej jako PR/Marketing Manager realizowała kampanie marketingowe i promocyjne dla różnych klientów, w tym organizacji pozarządowych i instytucji publicznych. Katarzyna posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami employer brandingowymi w PwC Polska oraz koordynacji eventów korporacyjnych w Atlanta Poland S.A. Jest biegła w języku angielskim, zna również podstawy języka niderlandzkiego i niemieckiego. Ukończyła studia na Uniwersytecie Gdańskim oraz Politechnice Gdańskiej, a także liczne kursy językowe i specjalistyczne, co wzbogaca jej kompetencje komunikacyjne i networkingowe.

Jolanta Spodzieja
Jolanta Spodzieja

Laureatka nagrody TOP HR Manager (by Wolters Kluwer), Wiceprezes Konfederacji Pracodawców Lewiatan, Członek Rady Nadzorczej Fundacji OmeaLife.
Na co dzień pomaga firmom zatroszczyć się o swoich pracowników i rozbudowywać zespoły o nowe talenty. Przez 10 lat HRowania miała możliwość współpracować z międzynarodowymi korporacjami, jak i rodzinnymi firmami, gdzie uczyła się ludzi i świata biznesu. Otwarty umysł, rzetelna wiedza i szerokie kompetencje, ciągły apetyt na rozwój i entuzjastyczne podejście do nowych wyzwań skłoniły ją do otwarcia własnego studia HR pod szyldem Bingo HR. Specjalizuje się w tworzeniu strategii HR oraz, co trudniejsze, w ich wdrażaniu. Zna rynek pracy od podszewki.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, kontynuowała naukę na studiach podyplomowych na Politechnice Gdańskiej, gdzie podjęła także studia doktoranckie. 

Olga Żółkiewicz
Olga Żółkiewicz

Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. HR-owiec z sercem do marketingu. Od zawsze związana z firmami technologicznymi. Stworzyła struktury EB w największej polskiej firmie IT. Była odpowiedzialna za usystematyzowanie obszarów Candidate & Employee Experience oraz komunikacji wewnętrznej w międzynarodowej organizacji. Zarządzała projektami z zakresu digitalizacji HR. Wspiera organizacje pokazując, że przemyślane działania wcale nie muszą kosztować fortuny. Aktualnie łączy rolę People Experience Lead w 7N z konsultingiem w ramach How2hr. Pomysłodawczyni i współautorka książki „Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu”. Z wykształcenia psycholog biznesu i Employer Brandingowiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR. Po godzinach bloguje na how2hr.pl i dzieli się wiedzą na łamach wydawnictw branżowych oraz konferencjach i meet upach.