Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Innowacyjne zarządzanie produktem.
Wiedza ogólna z zakresu zarządzania produktem
(16 godz.)
-
Wprowadzenie do zarządzania produktami
-
Etyka i aspekty prawne w zarządzaniu produktami
Kreowanie i przygotowanie innowacyjnego produktu
(80 godz.)
- Badanie rynku i analiza konkurencji
-
Tworzenie koncepcji produktu
-
Planowanie strategii produktu
-
Projektowanie produktu i User Experience (UX)
-
Rozwój i wdrażanie produktu
-
Marketing nowego produktu
Aspekty praktyczne zarządzania produktami
(74 godz.)
-
Zarządzanie zespołem produktowym
-
Zarządzanie ryzykiem i adaptacja
-
Wprowadzenie do zarządzania projektami klasycznymi, hybrydowymi i minimalistycznymi
-
Zarządzanie Projektem Agile - SCRUM
-
Praca własna
Forma zaliczenia
Forma zaliczenia na kierunku studiów podyplomowych "Innowacyjne zarządzanie produktem" polega na przygotowaniu do wdrożenia produktu, który może być fikcyjny. Uczestnicy są zobowiązani do stworzenia i omówienia prezentacji, która pokazuje wszystkie aspekty planowanego produktu, od koncepcji, przez badanie rynku, strategię marketingową, aż po plan wdrożenia.
Forma zaliczenia
![Projekt Projekt](/torun/sites/torun/files/styles/icon/public/icons/project.png?itok=R219V6vi)
![](/torun/sites/torun/files/styles/icon/public/icons/cloud.png?itok=-DyMAJ0L)