Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Innowacyjne zarządzanie produktem.

Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Wiedza ogólna z zakresu zarządzania produktem
(16 godz.)
  • Wprowadzenie do zarządzania produktami

  • Etyka i aspekty prawne w zarządzaniu produktami

Kreowanie i przygotowanie innowacyjnego produktu
(80 godz.)
  •  Badanie rynku i analiza konkurencji
  • Tworzenie koncepcji produktu

  • Planowanie strategii produktu 

  • Projektowanie produktu i User Experience (UX)  

  • Rozwój i wdrażanie produktu

  • Marketing nowego produktu

Aspekty praktyczne zarządzania produktami
(74 godz.)
  • Zarządzanie zespołem produktowym 

  • Zarządzanie ryzykiem i adaptacja

  • Wprowadzenie do zarządzania projektami klasycznymi, hybrydowymi i minimalistycznymi 

  • Zarządzanie Projektem Agile - SCRUM  

  • Praca własna 

Forma zaliczenia

Forma zaliczenia na kierunku studiów podyplomowych "Innowacyjne zarządzanie produktem" polega na przygotowaniu do wdrożenia produktu, który może być fikcyjny. Uczestnicy są zobowiązani do stworzenia i omówienia prezentacji, która pokazuje wszystkie aspekty planowanego produktu, od koncepcji, przez badanie rynku, strategię marketingową, aż po plan wdrożenia.

Forma zaliczenia
Projekt
projekt w formie opracowania i wdrożenia wybranego produktu
stworzenie i omówienie prezentacji dot. procesu wdrożenia produktu