Opis kierunku
Studia w formule hybrydowej.
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym w formie hybrydowej. Część zajęć będzie odbywać się w formie tradycyjnej w salach wykładowych, a część w formie online na platformie MS Teams. W zajęciach uczestniczysz zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.
Poleć znajomemu studia na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, zyskaj 10% zniżki w czesnym. Szczegóły, BON do pobrania:
Rekrutacja na kierunek, którym jesteś zainteresowany(-na), została zakończona lub nie została uruchomiona? - Nic straconego! Zostaw nam kontakt, wypełniając poniższy formularz, a my poinformujemy Cię, gdy nabór ruszy ponownie.

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, świadomość konieczności efektywnego promowania marek i skutecznego docierania do klientów za pomocą różnorodnych kanałów komunikacji jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Firmy nieustannie poszukują nowych sposobów na wyróżnienie się na rynku, który obecnie charakteryzuje się nie tyle wyścigiem na nowe rozwiązania, co ciągłym dążeniem do innowacji, personalizacji doświadczeń klientów, wykorzystaniem danych do tworzenia bardziej celowanych i efektywnych kampanii marketingowych oraz integracją technologii takich jak sztuczna inteligencja i automatyzacja w strategiach komunikacji.

Kreatywność, zdolność adaptacji do szybko zmieniających się trendów i proaktywne podejście do wyzwań rynkowych to kluczowe cechy, których poszukuje się u nowoczesnych marketerów. Wzrasta nie tylko zapotrzebowanie na profesjonalistów z branży marketingowej, ale także na specjalistów zdolnych do pracy w interdyscyplinarnych zespołach, łączących wiedzę z zakresu danych, technologii i psychologii konsumenta, aby tworzyć strategie, które naprawdę angażują i przyciągają uwagę klientów.

Wybierając studia na kierunku „Nowoczesny Marketing” na Uniwersytecie WSB Merito, masz możliwość pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego działania w dynamicznym środowisku marketingowym. Program studiów jest zaprojektowany tak, aby wyposażyć Cię w kompleksowe umiejętności, które są kluczowe w erze cyfrowej – od zaawansowanej analizy danych, przez strategie oparte na AI i automatyzacji, po kreatywne rozwiązywanie problemów i efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych.

Dzięki zajęciom ze specjalistami z branży, masz szansę nauczyć się, jak adaptować teorie marketingowe do praktycznych zastosowań, co pozwoli Ci na skuteczne zarządzanie kampaniami marketingowymi i projektowanie doświadczeń, które prawdziwie rezonują z odbiorcami. Wszystko to w ramach programu, który stale ewoluuje, aby odzwierciedlać najnowsze zmiany w branży, przygotowując Cię do bycia na czele marketingowej innowacji.

Jesteś zainteresowany/zainteresowana dofinansowaniem do studiów podyplomowych?
Sprawdź dofinansowania dla klienta indywidualnego:
Sprawdź dofinansowanie dla firm:

Cel studiów
Absolwenci kierunku „Nowoczesny marketing” zostają zapoznani z najnowszymi trendami w promocji marek. Zdobywają doświadczenie dzięki analizie realnych przykładów ze świata biznesu, współpracy z aktywnymi reprezentantami branży marketingowej i uczą się, jak już samodzielnie podążać za trendami, a nawet je wyznaczać.
Korzyści
- Program doskonale ułożony i odpowiadający panującym trendom marketingowym.
- Wykładowcy praktycy, którzy od lat pracują w branży, podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skuteczne działania marketingowe.
- Możesz mieć pewność, że poznasz osoby podobne do siebie, zaangażowane i chętne do współpracy.
- Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży.
- Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.
- Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną.
- Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji.
- Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR.
- Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych.
- Poznasz sposoby efektywnej pracy.
Dla kogo?
- Dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży.
- Dla specjalistów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR.
- Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Partnerzy kierunku
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA
Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A 87-100 Toruń
87-100 Toruń
- anna.adamczyk@torun.merito.pl studia SP
- kinga.kolodziej@torun.merito.pl studia MBA
- pn: 08:00 - 16:00
- wt: 10:00 - 17:00
- śr: 08:00 - 16:00
- cz: 10:00 - 16:00
- pt: 08:00 - 15:00