W imieniu menedżera kierunku Marketing i Sprzedaż, Pani Katarzyny Tatarkiewicz oraz partnera kierunku firmy OEX Cursor zapraszamy studentów i studentki kierunku Marketing i Sprzedaż, na cykl spotkań z przedstawicielami firmy.

Spotkania odbywają się stacjonarnie w ramach ćwiczeń w budynku Uniwersytetu WSB Merito Warszawa przy ul. Jagiellońska 88, Sala 01

 

Zapisz się
 

Zajęcia wyłącznie dla studentów kierunku Marketing i Sprzedaż (I i II stopień)

 

  • 9.04.2024 (wtorek), godziny 11.25-13.00

Temat: Tworzenie relacji, czyli nowoczesna obsługa klienta.
Spotkanie poprowadzi: Łukasz Kołodziejski
Case study: podczas spotkania zostaną omówione zagadnienia relacji, w jaki sposób relacje wpłyną na współpracę z klientami, współpracownikami oraz konsumentami. Zostaną wyjaśnione zagadnienia Customer Experience oraz Employment Experience na przykładzie realizacji projektów dla określonych klientów. Porozmawiamy kompetencjach miękkich oraz jaki mają wpływ na utrzymanie relacji. Wyjaśnimy rolę skutecznej komunikacji, która wpływa na budowanie długoletniej współpracy, wzajemnego zaufania i lojalności.

  • 14.05.2024 (wtorek), godziny 11.25-13.00

Temat: Merchandising, czyli jak budować relacje z klientem w sklepie.
Spotkanie poprowadzi: Tomasz Staszczuk
Case Study: Efektywny merchandising może przyczynić się do budowania pozytywnych relacji z klientami w sklepie spożywczym. Dzięki zrozumieniu potrzeb klientów, optymalizacji układu sklepu, personalizacji oferty oraz skutecznej komunikacji wizualnej, firma XYZ osiąga sukces w zwiększeniu lojalności klientów i poprawie wyników sprzedażowych.

  • 11.06.2024 (wtorek), godziny 11.25 - 13.00

Temat: Dane biznesowe, czyli nowe źródło zarządzania relacjami z klientem.
Spotkanie poprowadzi: Marta Towpik
Case Study: Przedmiotem analizy przypadkowej będzie przykład kontraktu z klientem, w którym zawarte są kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Na podstawie opisu zakresu prac w trakcie spotkania ustalimy zakres raportowanych informacji. Następnie omówimy przykład informacji zwrotnych dla klienta i podsumujemy cele.

 


OEX Cursor specjalizuje się w obszarach Field Marketing i Trade Support. Usługi, które świadczy spółka obejmują kompleksowe działania w punktach sprzedaży, a także wielowymiarowe kampanie promocyjne, m.in.: doradztwo sprzedaży, experience marketing, event marketing, merchandising, audyty retail oraz zarządzanie strukturami handlowymi. OEX Cursor dysponuje rozbudowaną siecią kilkuset pracowników terenowych. Spółka jest partnerem biznesowym dla kluczowych marek i producentów z branży FMCG, przemysłowej, finansowej, telekomunikacyjnej oraz farmaceutycznej.

 

Czytaj więcej