Już 9 listopada urodzinowa konferencja Forum Marketingu Zintegrowanego, które świętuje swoje 13-lecie. WSB Warszawa jest partnerem projektu.

 

FMZ hub zaprojektowany jest jako całoroczny projekt integrujący aktualną wiedzę marketingową z wnikliwymi obserwacjami szerokiego otoczenia społecznego, gospodarczego, prawnego oraz wiedzą z obszaru antropologii, psychologii społecznej, językoznawstwa oraz wynikami aktualnych badań, dzięki czemu pomaga marketerom odnaleźć się w aktualnych trendach oraz przewidywać nowe. Merytoryka FMZ hub przygotowywana jest przez ludzi ze świata biznesu i nauki. FMZ hub daje też szansę na wykazanie się młodym ludziom, którzy planują pracę w marketingu, reklamie, produkcji materiałów audiowizualnych etc.

“Radę programową FMZ hub tworzą pasjonaci marketingu, którzy w codziennej pracy posługują się różnorodnymi narzędziami komunikacji. Są to nie tylko doświadczeni eksperci reprezentujący najważniejsze agencje z branży, ale przede wszystkim ludzie renesansu, których imponująca wiedza na temat szerszych kontekstów pozwala na wyłapywanie rodzących się trendów rynkowych. Dzięki temu wiemy co wydarzy się za chwilę, albo co już się dzieje, choć jeszcze niewielu to zauważa. Rozpoczęliśmy także współpracę z wiodącymi uczelniami, które pomagają nam spojrzeć na marketingową rzeczywistość z szerszej perspektywy” - mówi Paweł Wielkopolan Dyrektor ds. kluczowych relacji w SMB.

 

FMZ hub to seria podcastów, video wywiadów i warsztatów – dostępnych przez cały rok. Natomiast 9 listopada odbywa się podsumowanie dorobku branży z minionego roku i prognoz na rok kolejny.

 

W wydarzeniu można wziąć udział online, rejestrując się na stronie organizatora. Studenci mogą uczestniczyć w wydarzeniu bezpłatnie.

 

 

Co w programie FMZ konferencja?
Podczas zbliżającego się wydarzenia FMZ konferencja zaprezentujemy sprawdzone rozwiązania i sposoby ich zastosowania w 3 kontekstach:

  • keynote #1 – Eco driven marketing
  • keynote #2 – Omnichannel technology
  • keynote #3 – ON/OFF – line integrated marketing

Ilustracją do omawianych tematów będą kampanie wyróżnione podczas tegorocznego Golden Arrow, a partnerzy FMZ hub– marketerzy, agencje, uczelnie, media, dom produkcyjny i dostawcy rozwiązań podzielą się częścią warsztatu, prezentując konkretne rozwiązania i rekomendacje.

 

Partnerzy wydarzenia
Wedo, Media People, Pomarańcza, Human2Human, CORE Law Grzybowski & Pilc, IQ Marketing (Poland), Performance Ocean, Prografix,  Fundacja Czyste Powietrze, Infobip, Narrative Impact, Unique One, PGS Pracownia Gier Szkoleniowych, BRILL AV MEDIA, Graffiti Films, Pro Duct BBF,  CreativeHarder Group,  Mirror Investment,  Teatr Garnizon Sztuki – teatr pozytywnych emocji, NIEAGENCJA, Kamikaze, METRO ADVERTISING, NAV agency,  Eventory.
 
Patroni Medialni
Patronat medialny nad Forum Marketingu Zintegrowanego objęli: oohmagazine.pl, Marketing przy kawie, Media Marketing Polska, Marketer+,My Company Polska, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, portalmedialny.pl, Focus on Business, Reach a Blogger, poradnikprzedsiebiorcy.pl, alterweb.pl, silanauki.pl, students.pl, PRESS.
 
Patronaty i partnerstwa uczelni
Patronat Honorowy Patronat Rektora Uniwersytetu Łódzkiego, Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie, Biuro Karier i Absolwentów Wydziału Zarządzania UW, Warszawska Szkoła Reklamy.
 
O organizatorze
Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, stąd szczególna troska o wysoki poziom merytoryczny konferencji. Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF), Patrycja Zielińska (Pracownia Gier Szkoleniowych), Jacek Wasilewski (Narrative Impact), Sławomir Wojtkowski (Warszawska Szkoła Reklamy), Agata Śmieja (Fundacja Czyste Powietrze), Artur Beck (Creative Harder), Michał Ryszkiewicz (Kamikadze agencja), Weronika Szwarc-Bronikowska (Agencja Media People), Marek Kosakowski (H2H), Magdalena Dudek (Info Bip), Andrzej Targosz Eventory, Damian Zozula (Performance Ocean), Kamil Magot (Creative Harder), Grzegorz Bonder (Unique One), Franek Rogala (Graffiti), Bartosz Pilc (Core Law), Katarzyna Chodacka Chłopaś (IQ Marketing), Bartosz Mateja (Prografix), Michał Michalik (Pomarańcza), Artur Waczko (Warszawska Szkoła Reklamy), Tomasz Nawój (NAV agency).

Czytaj więcej