Biuro Karier i Praktyk WSB w Warszawie zaprasza do wzięcia udziału w spotkaniach online pt. „Praca w branży gamingowej”, prowadzonych przez specjalistów z Firmy QLOC. Celem webinariów jest przybliżenie pasjonatom gier możliwości rozpoczęcia i rozwoju kariery testera, programisty czy grafika. Jeśli ciekawi Cię, jak wygląda praca nad wirtualnym światem, zapisz się na wydarzenia.
Praca w branży gamingowej: Jak z pasji zrobić karierę?
📅🕧 29.11.2022, godz. 18:00.
Tematyka:
- Kim jesteśmy i czym się zajmujemy.
- Na czym polega praca testerów, programistów i grafików w gamedevie.
- Jakie są możliwości rozwoju w poszczególnych obszarach.
- Jak szukać pracy, jak przygotować się do rozmów rekrutacyjnych.
Prowadząca:
Ida Gugała w obszarze HR pracuje od ponad 4 lat, od ponad dwóch lat w branży gier. Do gamedevu trafiła z przypadku a została ze względu na ludzi. Zatrudnionych ludzi liczy już w setkach, a przeprowadzone rozmowy z kandydatami w tysiącach.
Praca w branży gamingowej: Quality Assurance 101, czyli czy ktoś to w ogóle testował?
📅🕧 08.12.2022, godz. 18:00.
Tematyka:
- Czemu gry mają błędy?
- Na czym polega praca w QA?
- Jakie są typy testów?
- Jak wygląda typowy cykl pracy na projekcie?
Prowadzący:
Maciej Krzysztoszek z branżą gier jest związany od 2015 r. Karierę rozpoczął jako tester w studiu QLOC, a już od 2017 jako Team Leader prowadził zespoły zapewnienia jakości pracujące między innymi przy projektach takich jak Surviving Mars, Middle-Eearth: Shadow of War, Metro: Exodus czy Wiedźmin 3: Dziki Gon (edycja na Switcha). Od 2020 r. jako Project Manager nadzoruje projekty takie jak Empire of Sin, Grounded, czy Hellblade: Senua's Sacrifice (edycja na Xboxy Series).
QLOC współpracuje z największymi studiami i wydawcami w branży gier wideo, m.in. EA, Capcom, Warner Bros., CD PROJEKT RED, Activision czy BANDAI NAMCO Entertainment. Szeroki zakres najwyższej jakości ich usług obejmuje development, testowanie i lokalizację. Pracują na wszystkich największych platformach, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii oraz silników takich jak Unreal Engine, Frostbite czy REDengine. Pomagali ulepszać i adaptować takie marki jak Devil May Cry, Dark Souls Remastered, Mortal Kombat, Cyberpunk 2077 (i wiele innych) na nowe platformy, czerpiąc z tego ogromną radość i dzieląc pasję z graczami na całym świecie.