W związku z przerwą świąteczno-noworoczną będą obowiązywały zmiany w harmonogramach otwarcia działów administracyjnych naszej uczelni.

 

W dniach 24.12.-26.12. r. oraz  31.12-1.01 i 6.01 zamknięty będzie cały budynek naszego Uniwersytetu.

Poszczególnych działy będą pracować:

  • Dziekanat
    • w dniach 23.12 oraz  27.12-28.12 i 30.12 - obsługa mailowa i telefoniczna
    • w dniach 24.12 - 26.12 oraz  31.12 i 6.01 - dziekanat nieczynny
  • Biuro Rekrutacji
    • 24.12 - 26.12 - biuro nieczynne
    • 27.12 - obsługa mailowa i telefoniczna
    • w dniach 28.12 i 31.12 oraz 4.01 - 6.01 - biuro nieczynne
    • w dniach 30.12  i 2-3.01 - biuro czynne od 8:00 - 16:00
  • Dział Współpracy z zagranicą
    • 23.12 - obsługa mailowa i telefoniczna
    • w dniach 24.12 - 26.12 - dział nieczynny
    •  27.12 i 30.12 - obsługa mailowa i telefoniczna
    • 31.12 -1.01 oraz 6.01 - dział nieczynny
  • Biuro Karier i Praktyk
    • 23.12 - obsługa mailowa i telefoniczna
    • 24-26.12 - biuro nieczynne
    • w dniach 27.12-28.12 i 30.12- obsługa mailowa i telefoniczna
    • w dniach 31.12 - 1.01 oraz 6.01 - biuro nieczynne
  • Dział Studiów Podyplomowych
    •  23.12 - obsługa mailowa i telefoniczna
    • w dniach 24.12 - 26.12 - dział nieczynny
    •  27.12 i 30.12 - obsługa mailowa i telefoniczna
    • 31.12 -1.01 oraz 6.01 - dział nieczynny
  • Biblioteka
    • 23.12 - 6.01 - biblioteka nieczynna

 

Godziny otwarcia oraz kontakt do wszystkich działów uczelni można znaleźć w zakładce Kontakt.

Czytaj więcej