Pracujesz lub zamierzasz podjąć pracę na stanowisku administracyjnym w instytucjach publicznych, społecznych lub w prywatnym sektorze? Zadbaj o swój styl! Przyjdź na warsztat "Poznaj styl komunikacji i etykiety w urzędzie", który odbędzie się 24 lutego 2020 r. w centrum Warszawy - w budynku Atrium Tower przy al. Jana Pawła II 25.
Nasz ekspert - Piotr Karda poruszy takie tematy, jak:
- Strategia komunikacji oparta na 3 filarach (kultura, wiedza, własny styl).
- Marka własna urzędnika podczas pracy i w czasie wolnym.
- Profesjonalna obsługa zapytań klientów - jak komunikować się pisemne, a jak telefonicznie? Standardy obsługi interesantów.
- Styl komunikacji a poziom zajmowanego stanowiska - od recepcjonisty, poprzez naczelnika wydziału, do podsekretarza stanu czy ministra.
- Etykieta w urzędzie, w tym zasady odpowiedniego ubioru i savoir vivre.
Gdzie: Atrium Tower, al. Jana Pawła II 25
Kiedy: 24 lutego 2020 r.
Czas: 17.00-19.15
O prowadzącym:
Piotr Karda - ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych od managera poprzez dyrektora, członka zarządu i prezesa zarządu. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak PZU, Raifeisen Polbank, Allianz czy Innterrisk. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu relacjami z klientem oraz zarządzaniu zmianą. Tworzy firmy i doradza zarządom jak przeprowadzić reformy. Przedsiębiorca i wykładowca w WSB oraz ICAN Institute Harvard Business Review.