Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz współczesne formy komunikacji marketingowej i e-marketingowej.
- Będziesz profesjonalnie wykorzystywać możliwości mediów i współczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
- Nauczysz się zasad prowadzenia badań marketingowych oraz budowania i realizacji skutecznych strategii marketingowych.
- Zrozumiesz oddziaływanie przekazów reklamowych.
- Będziesz analizować, interpretować i przewidywać zachowania konsumenckie.
- Dowiesz się, jak adekwatnie dobierać narzędzia z zakresu kreowania wizerunku osoby, firmy czy produktu.
- Nauczysz się oceniać skuteczność działań marketingowych.
Praca dla Ciebie:
- menedżer marketingu
- menedżer sprzedaży
- specjalista ds. kreowania wizerunku
- menedżer ds. komunikacji
- menedżer ds. marki
- copywriter
- specjalista ds. social mediów.
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- psychologia komunikacji marketingowej
- badania marketingowe
- nowe media
- psychologia zachowań konsumenckich
- branding i strategie marketingowe
- planowanie i organizacja kampanii i mediów
- media globalne, lokalne, środowiskowe.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00