Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Dowiesz się, jak prowadzić proces rekrutacji pracowników i planować ich ścieżki kariery.
- Nauczysz się organizować pracę zespołu, która jest obustronną korzyścią dla pracowników i organizacji .
- Dowiesz się, jak wdrażać i monitorować systemy motywowania pracowników.
- Poznasz metody diagnozy i wykorzystywania potencjału pracowników.
- Nauczysz się dokonywać oceny pracy zespołów pracowniczych oraz pracowników indywidualnych.
- Nauczysz się określać potrzeby szkoleniowe pracowników, przygotowywać szkolenia i oceniać ich przydatność.
- Zrozumiesz przepisy prawa pracy.
- Poznasz podstawowe systemy informatyczne wspomagające administrację kadrami.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. rekrutacji
- menedżer ds. human resources
- specjalista ds. szkoleń
- trener rozwoju zawodowego
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- Współczesne kierunki rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji
- Procesy rozwojowe w organizacji
- Elementy prawa pracy
- HR jako strategiczny partner biznesu
- Psychologia decyzji kadrowych
- Narzędzia i instrumenty ZZL
- Kształtowanie polityki personalnej firmy
- Zarządzanie projektami
- Budowa relacji społecznych.